Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مهدوی  اولیایی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: الگوی مصرف آب در هر دوره ۲۰ مترمکعب است لذا مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند بعد از ۲ بار تذکر و اخطار نسبت به قطع انشعاب آنها اقدام می شود.

وی ادامه داد: اغلب کنتورها در این شهر کم کار و معیوب هستند که باید نسبت به تعویض آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره آب و فاضلاب بردسکن گفت: تابستان امسال اکثر شهرهای استان با تنش آب مواجه بودند اما در این شهرستان مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: سیاست شرکت آب و فاضلاب بر تجمیع منابع آب است و آب شرب ۷۶ روستای این شهرستان از طریق ۴۰ منبع به صورت مجتمع تامین می‌شود.

اولیایی با اشاره به حذف ماده هفت از اردیبهشت ماه امسال ادامه داد: این ماده توسط هیات وزیران با هدف مشارکت مردم در اجرای پروژه های آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه ها و انشعابات مشترکان به تصویب رسیده بود که از اردیبهشت ماه امسال از قبوض آب شرب حذف شد و مشارکت مردم با شرکت آب و فاضلاب فقط از طریق تبصره سه است که این مهم نیز براساس تصمیم اعضای شورای اسلامی هر شهر انجام می شود که درآمد حاصله از آن صرف پروژه‌های عمرانی و اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب شرب می‌شود.

وی به موافقت شرکت آب و فاضلاب با آبرسانی به روستای سعادت آباد این شهرستان اشاره کرد و گفت: این روستا کد روستایی گرفته و به عنوان روستا شناخته  شده و  باید تعرفه انشعابات آب شرب آن روستایی اعمال شود.

رییس اداره آب و فاضلاب بردسکن افزود: با توجه به اینکه این روستا در محدوده شهر قرار گرفته پروژه آبرسانی به آن پس از تامین اعتبار از شبکه شهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نقشه برداری از این روستا توسط دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده و سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه نیازمند مشارکت اهالی است.

بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب بردسکن آب و فاضلاب بردسکن شرکت آب و فاضلاب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر