Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آوج گفت: برای مدیریت و مصرف بهینه آب شرب باید شهروندان فصلی و دائمی را به شکل دقیق و واقعی از هم تفکیک کرد و در این خصوص اعضای شوراها و دهیاران می توانند بعنوان یک منبع و مرجع تشخیص معتبر و قابل اطمینان طرف مشورت کمیته بازنگری قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لامعی معاون آبفای استان به همراه مدیران شرکت و خمسه رئیس آبفای شهرستان با علیرضایی فرماندار شهرستان آوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نصرت الله علیرضایی در این دیدار که صوفی بخشدار مرکزی نیز حضور داشت،در سخنانی بیان داشت:آب یک عنصر حیاتی و جزو منابع و منافع ملی است که برای استفاده صحیح و صرفه جویی در مصرف آن باید فرهنگ سازی کرد و به عنوان یک میراث و امانت در اختیار نسل آینده قرار داد.

وی افزود:شهرستان آوج شهرستانی روستایی و  کمترتوسعه یافته است که به منظور پایداری جمعیت و افرایش رضایت مندی شهروندان باید حداکثر حمایت،همدلی و همراهی را با آنها داشت اگرچه رعایت چارچوب های قانونی و بخشنامه های ابلاغی نیز مساله مهمی است که باید رعایت شوند.

فرماندار شهرستان آوج گفت:در بحث مدیریت و مصرف بهینه آب شرب باید شهروندان فصلی و دائمی را به شکل دقیق و واقعی از هم تفکیک کرد و در این خصوص اعضای شوراها و دهیاران می توانند بعنوان یک منبع و مرجع تشخیص معتبر و قابل اطمینان طرف مشورت کمیته بازنگری قرار بگیرند.

علیرضایی افزود:برخورد با انشعابات غیرمجاز در روستاها باید در صدر اولویت ها و برنامه های شرکت آبفا قرار بگیرد و در این زمینه باید بدون تبعیض و با سرعت و جدیت اقدام شود تا مساله تامین آب شرب در مناطق روستایی بیش از این دچار چالش نشود.

در‌این جلسه مقرر شد با تشکیل کمیته ای لیست انشعابات فصلی و دائمی آب شرب با همکاری و همراهی دهیاران مورد بازنگری و به صورت میدانی و طی چند مرحله بازدید مورد ارزیابی و راستی آزمایی قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری آوج شهرستان آوج آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز