Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس هفته نیروی انتظامی از هفدهم مهرماه با شعار «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار» شروع شده و تا بیست و سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

امروز چهارمین روز از هفته ناجا با عنوان « پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی» نامگذاری شده است.

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران با سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت یکی از برنامه‌های امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حضور سردار هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا و سایر مسؤولان و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مرکز ۱۹۷ و ارتباط تلفنی مستقیم شهروندان با رییس پلیس راهور از جمله برنامه ای است که از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می شود.

مردم می توانند مسایل و مشکلات خود در خصوص جریمه‌های رانندگی، توقیف و ترخیص خودرو ، شماره گذاری و حتی موضوعاتی از قبیل ترددهای کرونایی و پیامک‌های اشتباهی پلیس را به طور مستقیم پیگیری کنند.   

افتتاح مرکز رصد و پایش گمرک، همایش پلیس و یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور سردار جانشین فرمانده نیروی انتظامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و رییس یگان های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر برنامه های مهم چهارمین روز از هفته ناجا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته ناجا امنیت پایدار پلیس هوشمند همایش مرکز ۱۹۷ نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارتباط تلفنی مستقیم با مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند