Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:53:33 GMT

آجری روی آجر مصلای سلطانیه گذاشته نشده است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۹۳۹۹

آجری روی آجر مصلای سلطانیه گذاشته نشده است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: از سال ۹۶ تاکنون آجری روی آجر مصلای نماز جمعه این شهرستان گذاشته نشده است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام سلطانیه، پروژه مصلای نماز جمعه است، اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۵ بنا بر نیاز شهرستان به داشتن مصلایی در شان نمازگزاران کلنگ‌زنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه از سال ۹۶ تاکنون به علت کمبود اعتبارات، آجری روی آجر این مصلی گذاشته نشده است، ادامه داد: در حال حاضر نمازگزاران سلطانیه نماز جمعه را در یکی از مساجد این شهرستان اقامه می‌کنند که با توجه به کوچک بودن محیط، اغلب با مشکل مواجه هستند که این مشکل در مراسمی چون ماه رمضان، عید قربان و عید فطر بیشتر نمود دارد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه زمین در نظر گرفته شده برای احداث مصلای نماز جمعه این شهرستان ۱۰۰۰ مترمربع است، متذکر شد: این مصلی قرار است ۱۳۰۰ متر زیربنا داشته باشد که از این مقدار ۸۰۰ متر برای احداث مصلی و ۳۰۰ متر نیز برای احداث شبستان در نظر گرفته شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مکاتبات بسیاری با نهادهای مختلف در راستای اخذ اعتبار برای ادامه روند احداث مصلی انجام شده اما هیچ‌کدام از این مکاتبات به نتیجه نرسیده است، بیان کرد: چندین بار نیز این مصلی مورد بازدید مسئولان قرار گرفته اما متاسفانه هیچ ثمری نداشته است.

حسینی‌نسب با توضیح این مطلب که در سال ۹۸ دولت ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیش از ۲۵۰ مصلی در کشور در نظر گرفت که این اعتبار بسیار ناچیز است، متذکر شد: حتی از این مبلغ نیز اعتباری برای مصلای سلطانیه تخصیص نیافت.

وی با یادآوری اینکه برای ساخت مصلی باید از اعتبارات دولتی استفاده شود که اوقاف در این زمینه کمکی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع، انتظار داریم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته و از خیرین نیز انتظار مساعدت داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان نماز جمعه مصلي نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در هرمزگان+ فیلم

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت :امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

ناپایداریی‌های جوی و دریایی استان تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد