Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت : در سه سال گذشته از هر فرصتی مانند سفر مسئولان ملی به استان، دیدار با مدیران مختلف در پایتخت و اخذ مصوبه برای ساخت مسکن در مناطق آسیب دیده در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله بهره‌مند شدیم.

بیشتر بخوانید 

پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شجاعی با تاکید بر اینکه عزم دولت ساخت یک میلیون مسکن شهری و روستایی در سال است، تصریح کرد: سهم استان ساخت سالانه دوازده هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی است که برای تحقق این هدف پیگیری‌های لازم از منابع مختلف در دستورکار استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت: نیاز مسکن استان شناسایی شده است و به عنوان نقشه راه در اختیار اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولیان ساخت مسکن شهری و روستایی قرار دارد.

او افزود: قوانین مختلف موجود در وزارتخانه راه و شهرسازی از موانع ساخت مسکن است که موجب کندی روند ساخت در حوزه مسکن شهری شده است.

شجاعی با تاکید بر اینکه با یک نسخه واحد نمی‌توانیم مشکل مسکن کشور را حل کنیم و باید در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به استان‌های برخوردار و محروم تفاوت قائل شد، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اصلی ساخت مسکن شهری با دغدغه مندی پای کار بیاید و مشکلات و نیاز‌های استان را جمع بندی و به سطح ملی انعکاس دهد.

تشکیل کمیته‌ای تخصصی با هدف شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، برآورد ریالی برای ایجاد زیرساخت‌های آب و برق پروژه‌های مسکن مهر و پرداخت سهم اعتباری طرفین تفاهم نامه، تهیه طرح شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات برای پروژه‌های اقدام ملی مسکن تا دو هفته آینده از دیگر دستورات شجاعی در این نشست بود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی ساخت مسکن مسکن شهری ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور