Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری،کرم شیخ‌پور از صلح و سازش در 6 هزار و 701 فقره پرونده طی 6 ماه نخست امسال توسط اعضا و دبیران این شورا خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماه نخست سال جاری تعداد 33 هزار و 870 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شد که از این تعداد 32 هزار و 761 فقره آن مختومه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف از مجموع پرونده‌های مختومه تعداد 6 هزار و 701 پرونده منجر به صلح و سازش شده است که این امر نشان از توجه دستگاه قضا برای حل اختلافات میان مردم در مسیری جدای از روند قضایی پرونده‌ها و دیوان‌سالاری اداری دارد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان با اشاره به صلح و سازش در 3 فقره پرونده قتل از ابتدای سال تاکنون و نیز سازش 30 درصدی پرونده‌های ورودی امسال خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف پل ارتباطی میان مردم و دستگاه قضایی هستند و در همین راستا بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ریش سفیدان، متنفذین و معتمدین محلی برای اصلاح و رفع اختلافات میان شهروندان صورت می‌پذیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش خدمتگزاران مردم در شوراهای حل اختلاف فرهنگ بخشش، گذشت و صلح و سازش بیش از بیش در جامعه تقویت و نهادینه شود.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری سازش پرونده قتل شوراهای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی