Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته ناجا، گفت: نیروی انتظامی یک نیروی فعال و خدمت رسان به آحاد جامعه است و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود می‌تواند نقش حائز اهمیت و اثر گذاری را ایفا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با شاره به سختی‌های دوران مقابله با ویروس کرونا و جهاد مدفعان سلامت در کشور، افزود: باید اذعان کرد در کنار تلاش مدافعان سلامت یک بُعد کار در اجرای محدودیت و رعایت پرتکل‌های تعریف شده با نیروی انتظامی بود که باید ایثار گرانه در میدان می‌ایستاد.

دهشیری، بر حضور پر قدرت نیروی انتظامی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه و ارتش ضمن دفاع از کیان کشور و امنیت جامعه باید در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال و پویا باشد.

او  تلاش پلیس‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: افزایش کشفیات مواد مخدر، شناسایی و دستگیری مجرمین جرائم خشن و رصد و شناسایی بسیاری از مجرمین فضای مجازی از تلاش مستمر و اثر گذار مجموعه نیروی انتظامی حکایت دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، موضوع مهاجر پذیری و حضور اتباع در استان را دو چالش پیش روی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ذکر کرد و گفت: صنعتی شدن استان، شرایط جدیدی را به وجود آورده که باید برای آن بر اساس شرایط و چالش‌های موجود، برنامه داشت.

او به وجود برخی از هنجار شکنی‌ها در برخی از اماکن اشاره کرد و ابراز داشت: باید در مقابل این پدیده‌ها تدابیر فرهنگی، اجتماعی، وضعی و پلیسی مناسبی را اتخاذ کرد.

دهشیری تأکید کرد: برخورد قهری به تنهایی برای مواجه با بسیاری از ناهنجاری‌ها پاسخ گو نیست و باید ضمن استفاده از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با معدود افراد هنجار شکن، برخورد‌های قهری را معطوف به صاحبان اماکن کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی هفته ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود