Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور(منطقه جنوب) روز گذشته دوشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن سجادی اصفهان به پایان رسید و تیم های فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در بازی نخست فرازبام خائیز دهدشت با حساب ۴۱ بر ۲۷ تیم شایسته فلاورجان را شکست داد، فولادمبارکه سپاهان الف در دومین بازی با نتیجه ۳۸ بر ۲۷ از سد شهید شاملی کازرون گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف آباد با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۳ مغلوب پارس شهرکرد شد و از صعود به جمع چهار تیم پایانی بازماند و در آخرین بازی ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ آکادمی اندیشه شهرکرد را از پیش روی برداشت.

طبق نتایج حاصل شده و برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی امروز سه شنبه ۲۰ مهرماه به میزبانی سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می شود، در اولین بازی و از ساعت ۱۵ تیم ذوب آهن به دنبال انتقام شکست فلاورجان به مصاف فرازبام خائیز دهدشت خواهد رفت و در دومین بازی و از ساعت ۱۷ فولادمبارکه سپاهان الف به مصاف پارس شهرکرد می رود تا انتقام شکست نجف آباد را از این تیم بگیرد.

نتایج مرحله یک چهارم نهایی روز دوشنبه ۱۹ مهرماه:

فرازبام خائیز دهدشت ۴۱ – فلاورجان ۲۷

شهید شاملی کازرون ۲۷ - فولادمبارکه سپاهان الف ۳۸

نجف آباد ۲۳ - پارس شهرکرد ۲۴

آکادمی اندیشه شهرکرد ۱۸- ذوب آهن اصفهان ۲۴

روز سه شنبه ۲۰ مهرماه مرحله نیمه نهایی (سالن شهید سجادی):

۲۶- ساعت ۱۵- فرازبام خائیز دهدشت - ذوب آهن اصفهان

۲۷- ساعت ۱۷- فولادمبارکه سپاهان الف - پارس شهرکرد

روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه: (سالن سجادی)

رده بندی ساعت ۹ صبح: بازنده بازی ۲۶ با بازنده بازی ۲۷

فینال ساعت ۱۱ صبح: برنده بازی ۲۶ با برنده بازی۲۷ 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال هندبال نوجوانان مسابقات هندبال فرازبام خائیز دهدشت پارس شهرکرد نجف آباد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!