Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشای این زوج باارزش فرانسوی در حالی که لباس سفید پوشیده‌اند چیزی است که شاید طرفداران فوتبال در سراسر جهان باید به آن عادت کنند.

به گزارش ایلنا، در حالی که فرانسه جام قهرمانی اروپا را عصر یکشنبه در سن سیرو بالای سر برد بعید بود که بسیاری از هواداران رئال مادرید از این موفقیت لذت نبرند.

به هر حال اسپانیا فینالیست شکست خورده بود و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و لس بلوس اولین تیم تاریخ شد که قهرمان جام جهانی، یورو و لیگ ملت‌های اروپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک امر آهسته بود، اما فردگرایی تیم دیدیه دشان در نهایت برتر از کار جمعی طرف مقابل یعنی شاگردان لوئیس انریکه بود. برای این مثال می‌توان به گل تساوی فرانسه اشاره کرد.

بعد از اینکه میکل اویارزابال اسپانیا را به گل برتری رساند، کریم بنزما در موقعیتی در سمت چپ محوطه جریمه قرار گرفت و فرانسه با ضربه استثنایی او بالاتر از دستان اونای سیمون گل تساوی را تجربه کرد. به همراه این گل، پس از لمس توپ توسط اریک گارسیا روی پاس تئو هرناندز، مهاجم پاری سن ژرمن در موقعیتی ناگهانی قرار گرفت که به نظر می‌رسید او در آفساید بود. بنابراین در حالی که هواداران مادرید از نتیجه نهایی شگفت زده نخواهند شد، با گذشت زمان آن‌ها یک قدم به عقب برمی‌دارند و متوجه می‌شوند که در این پیروزی یک پیروزی دیگر هم نهفته است.

بهترین مهاجمان فرانسه هر دو قرار است در فصل آینده برای آن‌ها حمله کنند! با توجه به اینکه امباپه با انتقال به سانتیاگو برنابئو در تابستان ۲۰۲۲ از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد سود می‌برد، پس این دو نفر به طور مرتب با پیراهن‌های سفید کنار هم قرار می‌گیرند.

 آنچه بنزما و امباپه تاکنون به آن اشاره کرده‌اند، تنها بخشی از پتانسیل آن‌هاست.  با همکاری در زمینه تمرین، درک متقابل آن‌ها از یکدیگر می‌تواند بهبود یابد و این برای رقیبان داخلی و اروپایی رئال مادرید مشکل ایجاد می‌کند. بنزما و امباپه ممکن است فقط به صورت پراکنده در اردوهای تیم ملی با هم ارتباط برقرار کنند، اما وقتی آن‌ها این کار را کردند، فرانسه که بیشتر وقت خود را بی ثمر می‌گذراند و سعی می کرد سه بازیکن اصلی خود را درگیر کند، در خط حمله بی نظیر عمل کرده است.

پاس‌های زهردار و پرس اسپانیا باعث شد تا درخشش ستاره مهاجم لس بلوس مانند بازی روز پنجشنبه در تورین مقابل بلژیک دشوار شود. در واقع، آنتوان گریزمان به سختی یک ضربه مناسب را برابر اسپانیا ثبت کرد اما حتی آن هم برای جلوگیری از تصمیم گیری نهایی بنزما و امباپه کافی نبود. بنزما که در این فصل ۹ گل و ۷ پاس گل با مادرید در لالیگا داشته است، در پاسخ به این سوال که آیا برتری برابر اسپانیا یک شب رویایی بود، پاسخ داد: "در سطح تیمی و شخصی، بله. من واقعاً می‌خواستم با فرانسه جام ببرم اما این کار آسانی نبود. ما قدرت شخصیتی این تیم را نشان دادیم. ما هیچ چیزی برای موفقیت کم نگذاشتیم.”

اما قدرت شخصیتی که بنزما درباره آن صحبت می‌کند هم فردی بود زیرا او و امباپه رستگاری تیم ملی فرانسه در فینال را تکمیل کردند. بنزما – مسلماً بهترین بازیکن فعلی فوتبال جهان – اخیراً تبعید طولانی و جنجالی از تیم ملی را به پایان رسانده و در بازگشت نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

امباپه، در عین حال، در طول یورو ۲۰۲۰ زحمت کشید و با اعتبار بین المللی زیر سوال رفته وارد ایتالیا شد.  ستاره سابق موناکو با دو گل در دو بازی لیگ ملت‌ها را به پایان رساند و با تلاش خود فینال جام جهانی ۲۰۱۸ را با یک قهرمانی به پایان رساند. همانطور که قهرمانش کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن بزرگ و سرنوشت ساز در زمین بازی شهرت یافت، بازیکن ۲۲ ساله نیز همین کار را می‌کند. مادرید، در عین حال، هرگز واقعاً موفق به معرفز جایگزین آن فوق ستاره پرتغالی نشده است. این امتحان دیگری از امباپه بود که نشان می‌داد او بیش از حد آماده است.

منبع: گل انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن تیم ملی فوتبال فرانسه رئال مادرید کریم بنزما کیلیان ام باپه لیگ ملتهای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در پیروزی پاری سن ژرمن مقابل ‏بارسلونا در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نقش مهمی ‏داشت. این ستاره جوان باعث اخراج آرائوخو شد و بارسای 10 نفره ‏مقابل پی‌اس‌جی توان مقاومت نداشت. ‏

در آستانه دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، ‏بارکولا در مصاحبه‌ای با آر ام سی اسپورتس درباره دو ستاره بزرگ پاری ‏س ژرمن صحبت کرد: کیلیان امباپه و عثمان دمبله.‏

بارکولا ابتدا درباره بازی حساس تیمش با دورتموند گفت:" من به ‏سرمربی‌ تیم و هم‌تیمی‌هایم اعتماد کامل دارم. همه چیز دارد خوب ‏پیش می‌رود و ما آماده‌ایم. من در پی‌اس‌جی مشغول پیشرفت ‏هستم و از شانس خوبم کنار ستاره‌هایی واقعا بزرگ کار می‌کنم. ‏گوش دادن به نصیحت‌های ستاره‌های بزرگی مثل امباپه و دمبله ‏چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفتد". ‏

ستاره جوان پی‌اس‌جی در ادامه گفت:" امباپه در نصیحت‌هایش ‏همیشه به من می‌گوید هرگز برای شوت زدن و گلزنی تعلل نکن. ‏بدون اینکه فکر کنی آنچه غریزی می‌دانی درست است را انجام بده. ‏عثمان دمبله هم همیشه نصیحت دیگری دارد. او می‌گوید دریبل بزن ‏و پا به توپ حرکت کن وقتی توان و استعدادش را داری". ‏

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک