Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:02:57 GMT

وکیلی: هدفم بالا بردن پرچم کشورم است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۹۹۷۴

وکیلی: هدفم بالا بردن پرچم کشورم است

بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی بسکتبال تلاش می کنم تا پرچم کشورمان بالا برود. - اخبار ورزشی -

دلارام وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه بهترین بازیکن هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان شد، اظهار داشت: قبل از این مسابقه، تمام توان‌مان را گذاشته بودیم که با اختلاف بازی را برنده شویم و فکر می‌کنم این موفقیت حاصل تلاش همه بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن افزود: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و اگر با همین روش ادامه دهیم قهرمان می‌شویم.

کاپیتان تیم زنان گروه بهمن درخصوص بازی کمتر در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: وقتی در زمین مسابقه هستیم، احتیاط معنایی ندارد، ولی مسلما مربی به ما کمتر بازی داد یعنی زمان استراحت ما بیشتر شد تا برای بازی‌های ملی آسیب نبینیم.

وی درباره آغاز اردوهای تیم ملی و شرکت در مسابقات کاپ آسیا دسته B گفت: هفته چهارم لیگ برتر آخرین بازی ما بود تا اردوهای تیم ملی شروع شده و به مسابقات کاپ آسیا اعزام شویم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم تا به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی بتوانم پرچم کشورم را بالا ببرم و تیم ملی در این بازی‌ها خودش را نشان دهد، چون تیم ملی برای اولین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند و حضور در این رقابت‌ها راه را برای سال‌های آینده باز می‌کند.

بسکتبالیست آمریکایی به شیمیدر پیوست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بسکتبال بانوان ایران بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت