Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای جلسه امروز به موضوعات مختلف از جمله جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان مجلس در عصر امروز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران امروز در آغاز پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک پیروزی بزرگ و درخشش تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به بهره‌برداری یک ایستگاه جدید در روز گذشته اشاره کرد و گفت: از این اتفاق خوشحالیم و ان‌شاءالله ظرف 20 روز آینده یک ایستگاه دیگر هم به بهره‌برداری خواهد رسید که افتتاح این ایستگاه حاصل تلاش دوستان در مدیریت شهری گذشته است و ان‌شاءالله این موفقیت‌ها در این دوره نیز ادامه‌دار باشد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته شهر تهران با مشکلاتی که دارد نمی‌تواند با این حرکت‌ها قابل رفع باشد و باید فکر اساسی برای حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو و اتوبوس شود  و ان‌شاءالله با تلاش شهردار و معاونین و اعضای شورای شهر تهران یک برنامه‌ریزی درست در حوزه حمل و نقل به‌ویژه برای مترو و اتوبوس خواهد شد تا هر چه زودتر به نتیجه مثبت برسیم.

چمران با اشاره به حضور مدیران عامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران و شهر تهران اظهار کرد: در دوره سوم پیش‌بینی شد که برای تکمیل شبکه فاضلاب یک بازه زمانی 110 ساله طول خواهد کشید که این زمان بسیاری را برای این موضوع باید انجام می‌دادیم که در همان مقطع برنامه‌ریزی صورت گرفت و با توجه به اینکه دولت جدید آن زمان نیز از شهرداری به ریاست جمهوری رفته بود مبلغ 50 میلیارد تومان را برای شروع و تکمیل شبکه فاضلاب اختصاص داد که این رقم نیز مورد تصویب مجلس رسید و حرکت خوبی آغاز شد ولی متأسفانه سرعتی که مدنظر بود ادامه پیدا نکرد چرا که ما پیش‌بینی کرده بودیم در یک بازه زمانی 10 ساله این شبکه به اتمام برسد.

وی گفت: با توجه به گذشت 10 سال هنوز شبکه فاضلاب در تهران تمام نشده و باید در این بخش تلاش کنیم و این مسئله را حل کنیم همچنین برای دو منطقه تهران هنوز برنامه‌ریزی انجام نشده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه شورای شهر تهران باید شرایطی را فراهم کند تا همه مدیران در حوزه‌های مختلف اعم از آب، برق، ورزش و ... در صحن شورا حضور پیدا کنند، گفت:‌ در آن زمانی هم که ما مسئولیت شورا را برعهده داشتیم به همین سبک و سیاق عمل می‌کردیم و هر 6 ماه مسئولان گزارشی را ارائه می‌کردند و ان‌شاءالله در این دوره نیز همان سبک و سیاق را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

چمران ضمن اشاره به جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی (شهر تهران) گفت: این جلسه امروز ساعت 4:30 در مجلس برگزار خواهد شد.

وی در پایان از ابتلای سوده نجفی عضو شورای شهر تهران به کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر این عضو شورای شهر سلامتی خود را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران اعضای شورای شهر تهران شورای شهر تهران ان شاءالله جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳