Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی درباره هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره کهن به ۵ نکته درباره بازی‌های پیش رو پرداخت و در بخشی از گزارش خود با اشاره به دیدار امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی، نسبت به قدرت خط دفاعی ایران به کره ای‌ها هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت AFC با تمجید از عملکرد خط دفاعی ایران آن را سرسخت‌ترین دفاع در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توصیف کرد و به کره ای‌ها هشدار داد برای آن که از تهران دست خالی برنگردند، باید در خط حمله بسیار موثر‌تر نسبت به بازی با سوریه باشند.

در این گزارش آمده است:

" ۲ پیروزی از سه بازی و کسب ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن، باعث شده است که جمهوری کره پس از سه بازی در گروه A در جایگاه خوبی قرار گیرد؛ اما این آمار کل داستان تیمی را که در دور نهایی بیشتر از سایر تیم‌ها تلاش کرده است به دروازه حریفان برسد، نشان نمی‌دهد. جنگجویان تائگوک در پیروزی ۲ بر یک پنجشنبه مقابل سوریه، ۲۳ شوت زدند که از این تعداد فقط ۶ شوت داخل چارچوب بود.

شاید به طرز شگفت انگیزی متهم ردیف اول در این ناکامی هوآنگ هی چان، ستاره کره بود که سه موقعیت طلایی را هدر داد و عملکرد کره تداوم روند ۲ بازی قبلی آن‌ها بود. در نهایت، تیم پائولو بنتو خوش شانس بود که با گل دیرهنگام کاپیتان سون هیونگ مین، گل تساوی عمر خربین را باطل کرد و ۳ امتیاز بازی را گرفت، اما بعید است که چنین موقعیت هایی در تهران به آن‌ها داده شود. آن‌ها با تیم ملی جمهوری اسلامی ایران رو به رو هستند که هنوز در سه پیروزی خود هیچ گلی دریافت نکرده است. ایرانی‌ها در راه کسب ۹ امتیاز برای صعود به صدر گروه A، تنها ۱۴ بار با شوت حریفان مواجه شده اند که از این تعداد فقط سه ضربه داخل چارچوب دروازه این تیم بوده است. این آمار آن‌ها را به سرسخت‌ترین دفاع دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی تبدیل کرده است.

جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی حریفان آشنایی در مرحله مقدماتی جام جهانی سه دوره گذشته بوده اند. تیم آسیای شرقی هرگز در تهران پیروز نشده است؛ جایی که تیم ملی در ۲ دیدار قبلی پیروزی‌های مشابه یک بر صفر را به ثبت رساند. گلزنی در ورزشگاه آزادی همیشه کار دشواری است. بنابراین جنگجویان تائگوک اگر بخواهند با امتیاز از پایتخت ایران به خانه بازگردند، باید جلوی دروازه ایران بسیار کارآمدتر باشند."

بیشتر بخوانید

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی بدون VAR برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی

کلیولند کاوالیرز پس از هفت بازی، سرانجام با پیروزی در هر چهار بازی خانگی موفق شد اورلاندو مجیک را از پیش رو بردارد.

طرفداری | یکشنبه شب به وقت تهران یک بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. بازی هفتم راند اول پلی آف کنفرانس شرق میان اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز به میزبانی کوز. طی شش بازی قبلی هر تیم ۳ بازی خانگی را به سود خودش تمام کرده بود تا کار به بازی هفتم کشیده شود. سرانجام این کلیولند بود که با یک کامبک عالی، تیم جوان اورلاندو مجیک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و حریف بوستون سلیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد.

کلیولند کاوالیرز ۱۰۶-۹۴ اورلاندو مجیک (پیروزی ۳-۴ کاوالیرز)

در ابتدای بازی اینطور به نظر می‌رسید که کاوالیرز قرار است به دردسر بیفتد. دست هیچ کدام از مهاجمان تیم میزبان گرم نبود و در سمت مقابل پائولو بنکرو حمله مجیک را رهبری می‌کرد. با این حال در کوارتر سوم کلیولند همه چیز را به سود خودش تغییر داد و رهبر آنها در طی این کامبک کسی نبود جز داناوان میچل. بازی عالی میچل همراه شد با دفاع عالی کلیولند و به دنبال آن خاموش شدن ستارگان اورلاندو مجیک. کوز که به لبه پرتگاه رفته بود، سرانجام خودش را نجات داد و با پیروزی مقابل جوان‌ترین تیم لیگ طی ۷ مسابقه، حریف بوستون سلتیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. 

پائولو بنکرو (38 امتیاز و ۱۶ ریباند) به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در بازی هفتم، بیش از ۲۵ امتیاز کسب می‌کند. کامبک ۱۸ امتیازی کوز، بزرگترین کامبک یک تیم در تاریخ بازی‌های هفتم پلی آف nba بود.  داناوان میچل (۳۹/۹/۵) در بازی‌های ششم و هفتم ۸۹ امتیاز کسب کرد. این دومین رکورد برتر تاریخ در پلی آف است بهترین رکورد از آن الن آیورسن است که سال ۲۰۰۱ در فینال کنفرانس شرق، ۹۰ امتیاز طی دو بازی آخر گرفت. سال‌ها از خروج دوایت هاوارد از رونالدو مجیک می‌گذرد اما آخرین پیروزی آنها در پلی آف به زمانی برمی‌گردد که هاوارد در اورلاندو بود. میچل ۴۴/۱۰ درصد همه امتیازات کلیولند در بازی‌های ششم و هفتم را کسب کرد. فرانتس واگنر شب بسیار بدی را گذراند و تنها یکی از ۱۵ شوتش وارد سبد شد. او تنها ۶ امتیاز گرفت و کمترین درصد فیلد گل بازی هفتم در طول تاریخ را ثبت کرد، میان بازیکنانی که حداقل ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشتند.  بدون جرت الن، اون مبلی عملکرد فوق العاده‌ای در دفاع از خودش نشان داد. او ۱۱ امتیاز ۱۶ ریباند و ۵ بلاک صبر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!