Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، وحیدی وزیرکشور عصر دیروز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان با اشاره به تحرکات مرزی کشور، گفت: در این خصوص گزارشی مبنی بر وجود تحرکات خاصی در مرز‌ها به دست‌مان نرسیده است.

او در پاسخ به وضعیت مهاجران افغانی و ورود آن‌ها از مرز‌های ایران به داخل کشور، افزود: در اینکه ما از مهاجران افغان پذیرایی خواهیم کرد، شکی نیست، اما انتظار داریم با توجه به محدودیت امکانات، از ورود به مرز‌های ایران اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وحیدی با تأکید بر اینکه اولویت ما ماندگاری مهاجران افغان در سرزمین خودشان است، ادامه داد: به طور طبیعی از مهاجران افغان به مرز‌ها کشور پذیرا یی خواهیم کرد، اما تلاش می‌کنیم تا این مهاجران به دلیل محدود بودن امکانات به سرزمین‌ خود بازگردند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه زمینه بازگشت مهاجران افغان به سرزمین خود توسط نیروی انتظامی و مسئولان در استانداری‌ها فراهم می‌شود، گفت: در خصوص اینکه تا به امروز چه تعداد مهاجر افغان وارد کشور شده است، آمار دقیقی  در دست نیست.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور مهاجران غیرقانونی مهاجران افغان مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟