Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این جشنواره شامل پنح بخش‌ «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» (۹۰ ثانیه) و «پادکست» ( تدوین صوتی) است.

فرماندار بافق در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن نکوداشت روز و هفته کودک، قصه‌گویی را یک سنت عمومی و جزیی از فرهنگ و رسومگذشته و هویت ایرانیان دانست و گفت: کودکان آینده سازان میهن اسلامی هستند و باید با احساس امید به روزهای بهتر و روحیه نشاط و شادابی، برای داشتن آینده نیک همراه با موفقیت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،روز جهانی کودک، فرصت مناسبی است تا درباره نقشی که نسبت به این عزیزان داریم، بیندیشیم و استعدادهای بالقوه آنان را در سایه ارزش‌های مذهبی و انسانی، برای تداوم انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی شکوفا سازیم.

این مسوول، معرفی و تجلیل از کودکان و نوجوانان فعال در عرصه های هنری و ادبی را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: قصه‌گویی یک سنت است که ریشه در فرهنگ عمومی مردم دارد و همه باید برای ترویج فرهنگ قصه‌گویی کوشا باشند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان، از کودکان به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و افزود: توجه به سلامت، تحصیل، امنیت؛ نشاط و علاقه کودکان هموار جز اولویت‌های هر جامعه‌ای به ویژه مسئولان و متولیان امور حوزه کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه دنیا با لبخند کودکان ریباست تاکید کرد: محیط مدرسه  و فضاهای آموزشی و پرورشی هم باید با نشاط باشد طوری که کودکان در مدرسه نیز امکانات کانون پرورش فکری را داشته باشند،بازی کردن و قصه گویی را بیاموزند تا این فرهنگ همواره در بستر تاریخ ساری و جاری باشد.

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق هم در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا، با اشاره رتبه های کسب شده شرکت کنندگان بافقی در این جشنواره گفت: در بخش دختران  فاطمه شاطرحسینی، مقام سوم استان را از آن خود کرد و  ستایش رحیمی، عارفه السادات میرسلیمانی،مریم عبدالله زاده و همچنین آقایان سیدعلیرضا میرسلیمانی و مهدی تفکری وارد مرحله دوم جشنواره شدند.

زهرا دهستانی با اشاره به حضور خود در جشنواره به عنوان یکی از شرکت کنندگان در بخش زنان خاطرنشان کرد: وی با قصه‌ «خان و مرد حصیرباف» حائز رتبه برتر استان یزد شد.

به گفته وی در بخش قصه گویی مادربزرگ و پدربزرگ ها، خانم مرجان دهستانی از بافق حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

۲ نفر نماینده قصه‌گویان شهرستان با اهدا هدیه از حمایت و همراهی‌های فرماندار تقدیر کردند و طلائی مقدم فرماندار بافق نیز با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل قصه‌های عامیانه بافق مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل قصه های عامیانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل قصه های عامیانه بافق مراسم تکریم قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران