Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز سه شنبه در بازدید ازپروژه های آموزشی ، درمانگاه فرهنگیان و مدارس ساوجبلاغ اظهار داشت: آموزش و پرورش نیاز به نگاه ویژه مسوولان و خیران دارد تا زیرساخت های آموزشی،پرورشی و حمایتی درآن توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ها درآموزش و پرورش موجب آبادانی و شکوفایی استعدادهای  دانش آموزان می شود، خاطرنشان کرد: ترویج امور خیریه در بخش توسعه مدرسه سازی باید اولویت قرار گیرد زیرا علم آموزی از نگاه قرآن اهمیت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش البرز  ادامه داد: از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۲ واحد آموزشی با ۳۶۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان واگذار کرد اما پاسخگوی نیاز البرز نیست.

قاسمی با بیان اینکه در متراکم ترین  و محروم ترین نقطه کشور از نظرسرانه آموزشی قرار داریم، اضافه کرد: در استان البرز سالانه نیازمند احداث ۲۰۰ کلاس درس هستیم تا بتوانیم رشد جمعیت دانش آموزی را پوشش دهیم.

وی تصریح کرد: از نظر کمبود سرانه فضای آموزشی نیازمند احداث ۸۰۰ کلاس درس در یک برنامه بلند مدت هستیم تا بتوانیم به میانگین کشوری بعد از ۱۰ سال برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز درادامه به وضعیت درمانگاه های فرهنگیان استان پرداخت و یادآورشد: توسعه دامنه خدمات در درمانگاه فرهنگیان زمینه ساز ارائه خدمات  بیشتر به مردم به ویژه فرهنگیان می‌شود.

وی گفت: سال ۸۵ فاز نخست درمانگاه فرهنگیان ساوجبلاغ با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرارگرفت اما با توجه به رشد جمعیت و مهاجرت پذیری این شهرستان لازم است این درمانگاه که دارای ۱۷ هزار متر مربع مساحت است تکمیل و تجهیز شود.

قاسمی افزود: گسترش امکانات و تجهیزات درمانگاه های فرهنگیان استان البرز به ویژه در کرج که دارای بافت جمعیتی بیشتری است، رضایت مراجعان را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: توسعه دامنه خدمات در درمانگاه فرهنگیان زمینه ساز ارائه خدمات  بیشتر به مردم به ویژه فرهنگیان می‌شود.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز پروژه ساختمانی مدارس البرز پروژه ساختمانی درمانگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی