Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضایی کوچی، سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مباحث مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله آب است که تکمیل تعدادی از سدهای استان برای تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی و آشامیدنی را شامل خواهد شد.
وی ادامه داد: بحث انتقال آب از خلیج فارس، انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار در استان کهگیلویه و بویراحمد به شیراز و تکمیل شبکه‌های آبیاری و زهکشی سدها برای استفاده اراضی پایین دست از دیگر مواردی است که در این سفر بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اظهار داشت: همچنین در این سفر بحث تامین مالی برای توسعه بخش کشاورزی و تجهیز این بخش به فناوری‌های نوین از جمله آبیاری تحت فشار، بحث‌های مربوط به توسعه حمل و نقل جاده‌های، ریلی و هوایی از جمله راه آهن شیراز – بوشهر، راه آهن شیراز - گلگهر، راه آهن شیراز – جهرم – لار – بندرعباس و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آزادراهی و بزرگراهی در دست اجرا در استان از جمله آزادراه شیراز – اصفهان و ادامه آن تا بوشهر، توسعه فرودگاه‌های استان و ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شیراز دنبال خواهد شد.
وی افزود: کمک به تکمیل پروژه‌های گردشگری استان و همچنین پروژه موزه دفاع مقدس و تالار مرکزی شیراز از دیگر مباحثی است که در این سفر مورد توجه خواهد بود.
رضایی کوچی بیان کرد: در بحث درمان هم شروع پروژه‌های درمانی مانند بیمارستان شماره ۲ نمازی شیراز، بیمارستان میانرود شیراز و تکمیل بیمارستان‌های در دست اجرا در برخی شهرستان‌های استان مطرح و دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: کمک به صنعت استان در جهت جلوگیری از خام فروشی، کمک به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و اعطای تسهیلات به این بنگاه‌ها به منظور افزایش ظرفیت تولید آنها و همچنین استفاده از ظرفیت بنگاه‌های توسعه گرا و بانک‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی از دیگر مواردی است که در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
او گفت: همچنین در بحث توجه به حرم مطهر شاهچراغ به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، توسعه پروژه‌های مربوط به این حرم مطهر و آستان مقدس سید علاالدین حسین (ع) نیز دنبال خواهد شد.
رضایی کوچی افزود: در بحث مسکن نیز با توجه به طرح ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، بحث رفع موانع تحقق این طرح در شهرهای جدید و تولید مسکن در سایر نقاط استان را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها سفر استانی شیراز استانداری فارس سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی شیراز استانداری فارس سفر استانی شیراز استانداری فارس دولت سیزدهم فارس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش