Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت از توسعه، اشتغال و آینده فرزندان استان است.

علی علیپور در حاشیه جلسه اعتبارسنجی دو متقاضی سرمایه‌گذاری در استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران استان، سیاست اقتصادی ماست و هر جا که اعتبار سرمایه‌گذار،  برای ما مسجل شده، همه تلاش‌ها را کرده‌ایم تا سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با احداث واحدهای تولیدی نیز برای رفع موانع و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان، هماهنگ و همصدا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به یکی از نمونه های حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: یکی از واحدهای تولیدی در حال احداث در منطقه نیزار که با اعتبار قابل قبولی برای سرمایه گذاری در استان اقدام کرده است، با مشکلات تأسیساتی و زیرساختی مواجه شده است که روز گذشته با دعوت از مدیران و کارشناسان ۱۱ دستگاه اجرایی، بازدید حضوری جهت آشنایی و راهنمایی‌های لازم به سرمایه‌گذار برای رفع مشکلات انجام شد.
علیپور با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت از توسعه، اشتغال و آینده فرزندان استان است بیان کرد: خوشبختانه در استان قم در بین دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و هماهنگی خوبی وجود دارد و افزایش چشمگیر صادرات استان و افزایش تنوع کشورهای هدف صادرات در سال جاری، نتیجه این همصدایی و شاهد این مدعاست.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برای توسعه اقتصادی، اجرای عدالت اجتماعی و فقرزدایی ضرورت دارد که به تقویت نقش مردم در اقتصاد و بخش خصوصی توجه ویژه شود.
علیپور با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استراتژیکی و موقعیتی استان قم برای سرمایه‌گذاری گفت: نگاه مثبت مسئولان قم به سرمایه‌گذاران و حمایت از سرمایه‌گذاری قابل توجه است و ما با اشتیاق، پذیرای تمام سرمایه‌گذاران مقیم و خارج از استان هستیم و برای رفع موانع قانونی و کسب و کار آن‌ها تمامها تلاش خود رتا اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه قم حمایت از سرمایه گذار سرمایه گذاران سرمایه گذاری استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند