Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره دلایل استعفاهای متعدد در این حزب گفت: کرباسچی می خواهد جوان ها پایشان به تشکیلات باز شود؛ اما برخی محالفند!

بخش های مهم این گفتگو با وب‌سایت خبرآنلاین را می خوانید:

** استعفا از حزب نداریم بلکه اشخاصی که استعفا دادند از مسئولیت هایشان در حزب استعفا داده اند یعنی هنوز عضو حزب و عضو شورای مرکزی هستند ولی مسئولیت را نخواستند و این باید در شورای مرکزی مطرح شود اما هنوز مطرح نشده که باید این موضوع مطرح شود و درباره آن بحث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر برخی معتقدند که جوان ترها باید بیایند و مسئولیت های حزب را به عهده بگیرند.

** کسانی که استعفا دادند خواستار حضور جوان تر ها در حزب هستند مثلا آقای کرباسچی اصرار دارند جوان ها بیایند ولی بیشتر اعضای حزب نظر دیگری دارند.   در واقع در کشور ما تشکیلات حزب از پایین به بالا نبوده بلکه از قدیم هم از بالا به پایین بوده است و اعتبار حزب به افراد اصلی که بنیان گذاران حزب بودند برمی گردد، این چهره‌ها باید حضور داشته باشند که این‌ها هستند و از حزب استعفا ندادند غیر از آقای محمد هاشمی که قبلا از حزب استعفا داد و رفت بقیه اشخاص مثل آقای جهانگیری و آقای همتی در حزب حضور دارند ولی عضو شورای مرکزی هستند و مسئولیتی ندارند.

** خانم ترکان و آقای طاهرنژاد از مسئولیتی که در شورای مرکزی داشتند استعفا دادند و زمانی که از مسئولیتشان استعفا دهند می‌توانند در جلسات شرکت کنند یا شرکت نکنند البته مدت زیادی است که جلسات حزب به صورت مجازی برگزار می شود و به صورت حضوری نیست.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور لیگ برتری استعفا داد

به گزارش " ورزش سه "، یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیات را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است