Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر از دریافت ۱۰۰ پیام مردمی مربوط به تخلفات شهرداری خبر داد و گفت: عمده این تخلفات در دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع رسانی شده اما به نتیجه مطلوب نرسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ پیام از سوی شهروندان به شماره اعلامی به منظور بهبود وضعیت شفافیت در شهرداری تهران ارسال شده است، گفت: با دسته بندی اولیه شیوه‌های مختلف مدیریت شهری بنا بر پیام‌های واصله به شماره‌های ۱۳۷ و ۱۸۸ اطلاع رسانی شده اما متاسفانه در برخی موارد موضوع شکایت و انتقاد پابرجا است و یا جواب دقیقی داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهردار تذکر داد: رسالت این سامانه‌ها ارتباط مستقیم و بی واسطه با شهروندان است و باید درخواست‌ها در اسرع وقت بررسی و پاسخ‌های دقیق داده شود.

صادقی ابراز داشت: کاهش تخلف، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد وظیفه اصلی سامانه‌های شهرداری است و لازم است زمینه‌های تخصص فراهم شود.

وی افزود: حق امر به معروف در قانونی اساسی برای مردم قائل شده و مردم حق نظارت بر مسئولین را دارند و با نظارت بر امور به بهترین شیوه ممکن دخالت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات