Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بنیاد برکت۱۴۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در سراسر کشور اهدا شد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم گفت: سال ۱۳۹۹ در خرداد ماه تفاهم نامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب برای معلولان امضا شد  بعد از گذشت حدود یکسال ۱۴۰۰ واحد آماده تحویل به خانواده دارای دو معلول شده است و امروز این واحد‌ها تحویل داده می‌شود؛ فشار و مشکلاتی که این خانواده‌ها دارند بسیار سخت و سنگین است و تامین مسکن قدمی کوچکی برای این خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد برکت گفت: بر اساس تفاهم نامه قرار است ۳ هزار و ۵۰۰ واحد برای خانواده دارای دو معلول تامین کنیم که ۱۴۰۰ واحد امروز و مابقی آن تا سال دیگر تامین می‌شود؛ ستاد اجرایی و بنیاد برکت در حوزه‌ی اشتغال زایی معلولان نیز فعالیت‌های زیادی کرده‌اند؛ در خصوص اشتغال معلولان سه هزار طرح اقتصادی و اجتماعی برای اشتغال اجرایی کردیم.

ترکمانه افزود: تاکنون ۳۶ هزار واحد برای مردم کمتر برخوردار ساخته ایم و این کار ادامه دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره مردم اندیکا گفت: به دستور رئیس ستاد اجرایی مشاهداتی در روستای زلزله زده اندیکا داشتیم و بر اساس گزارش‌ها ۵۴ مدرسه و ۴۰۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی و ساخت دوباره دارند که با موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار شد، این واحد‌های مسکونی و مدارس را باسازی و تعمیر کنیم البته برای کسانی که شغلشان در این زلزله آسیب دیده نیز طرح‌هایی در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید:

شروع کارآزمایی واکسن برکت برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال/ تحویل ۷.۵ میلیون دز واکسن به وزارت بهداشتانتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت سازمان بهزیستی اشتغال زایی معلولین دارای دو معلول بنیاد برکت خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت

فرماندار شفت گفت:  بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل در منطقه آغاز و به واحدهای دیگر سرایت کرد.

مهدی نقدی با بیان اینکه حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری در این حادثه در آتش سوخت افزود :  آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن و رشت  بعد از سه ساعت آن را مهار کردند.

وی گفت : علت و میزان خسارت در دست بررسی است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد