Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست ستاد فنی و عملیاتی بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنر‌های رزمی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با فدراسیون‌ها، دومین نشست این ستاد با حضور مسئولین و نمایندگان فدراسیون‌های ووشو(کوراش)، دوومیدانی و تیراندازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست‌ها بطور مجزا و با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، نصرالله سجادی، فضل‌الله باقرزاده و هادی ساعی اعضای هیئت اجرایی، رغبتی، اصغر رحیمی، پیمان فخری و فرید فتاحیان در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با شرکت مسئولین فدراسیون‌های تیراندازی، دوومیدانی و ووشو (کوراش) برگزار شد.

در ابتدای نشست فوق سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گزارشی از زمان و نحوه برگزاری ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی، شرایط اعزام و سیاست‌های کلی کمیته مبنی بر اعزام کاروانی کیفی و مدال‌آور ارائه نمود.

وضعیت آمادگی تیم‌های ملی، برنامه فدراسیون‌ها جهت حضور نمایندگان با شانس مدال آوری، سهمیه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری بازی‌ها برای تیم‌ها، استفاده از تجارب گذشته جهت حضور در بازی‌های داخل سالن، بررسی نقطه نظرات مسئولین فدراسیون‌های دعوت شده از مهمترین مباحث مطرح شده در نشست فوق بود و در خاتمه مقرر شد تا فدراسیون‌های فوق ظرف مدت ۱۰ روز آینده برنامه و نحوه آماده سازی و شانس مدال آوری خود را به کمیته ملی المپیک ارائه کنند.

در نشست فوق از رشته ووشو رییس فدراسیون و دبیر انجمن کوراش، از تیراندازی مدیر سازمان تیم‌های ملی و از فدراسیون دوومیدانی رییس، نایب رییس، دبیر و سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

پیش از این ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولین فدراسیون‌های کاراته، تکواندو و کشتی نشست برگزار کرد.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنر‌های رزمی در ۳۱ رشته ورزشی و ۳۰۵ رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال به صورت نمایشی است.

در این بازی‌ها ۳۰۵ مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود ۵ تا ۷ هزار ورزشکار در این بازی‌ها از ۴۵ کشور آسیایی حضور یابند. این بازی‌ها از ۲۱ الی ۲۹ اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: سجادی: امیدوارم همدلی بین کمیته و وزارت ورزش تعاملات را بیشتر کند/ با بُرد کشتی غرور ملی را احساس کردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک بازی‌های داخل سالن آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی المپیک بازی های داخل سالن آسیا بازی های آسیایی داخل سالن کمیته ملی المپیک فدراسیون ها ستاد فنی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد