Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فعالان بخش کشاورزی، دامداران و گلخانه‌داران استان خراسان جنوبی اقدامات لازم را برای کاهش خسارت ناشی از سرما و یخبندان انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرمای هوا و یخبندان از ابتدای هفته در استان خراسان جنوبی آغاز شده به طوری که برای دومین روز متوالی شهرستان سربیشه در استان به عنوان سردترین شهر کشور گزارش شده است و شهرستان سربیشه برای دومین روز متوالی با 5 درجه زیر صفر شب گذشته سردترین شهر کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین شهرستان بیرجند هم با یک درجه سلسیوس پس از بجنورد و شهرکرد جزو مراکز سرد کشور بود.

علیرضال خندان‌رو با بیان اینکه دمای هوا در قاین هم 2 درجه زیر صفر و در همه شهرستا‌ن‌ها به جز طبس تک رقمی ثبت شد، ادامه داد: در 24 ساعت گذشته شاهد وقوع یخبندان در مناطق سردسیری از جمله شهرستان‌های زیرکوه، سربیشه، قاین، درمیان و بیرجند بودیم.

پیش‌بینی زمان شروع بارش‌های پاییزی کرمانشاه/ کشاورزان تأخیر در کشت و بیمه محصولات را جدی بگیرندجزئیات پوشش بیمه‌ اجتماعی کشاورزان و روستاییان اعلام شدنخستین برف پاییزی در کرج به زمین نشست/ هشدار مدیریت بحران به کشاورزان البرز

وی  گفت: توصیه می‌شود با توجه به آغاز فصل سرما فعالان بخش کشاورزی، دامداران و گلخانه‌داران اقدامات لازم را برای کاهش خسارت ناشی از سرما و یخبندان انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان خراسان جنوبی ادامه داد: شرایط جوی تا پایان هفته پایدار و یکنواخت خواهد بود و دما هم به طور تدریجی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/253/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب