Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که اسرای «جهاد اسلامی» در اعتراض به اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه آنها از امروز سه شنبه دست به اعتصاب غذای سراسری می زنند.

به گزارش قدس آنلاین، مهر به نقل از فلسطین الیوم نوشت:

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی امروز سه شنبه بیانیه‌ای را در خصوص تشدید اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه اسرای جهاد اسلامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بیانیه این کمیته آمده است: نظامیان صهیونیست، اسرای جهاد اسلامی را در سلول‌های انفرادی می‌اندازند و همین مسأله اعتراض آنها را برانگیخته است. این اسرا همچنین توسط صهیونیست‌ها شکنجه می‌شوند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین در بیانیه خود آورده است: اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از امروز سه شنبه دست به اعتصاب غذای سراسری می‌زنند. این اعتصاب تا زمان توقف اقدامات تجاوزکارانه تل آویو ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع و ضربه وارد شدن به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، این رژیم اقدامات خود علیه اسراء به ویژه اسرای جهاد اسلامی را بیش از پیش تشدید کرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرای جهاد اسلامی اراضی اشغالی اسرای جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست