Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: الان هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ سردرگم هستند. نمی‌دانیم با چه تیمی باید نامه‌نگاری کنیم.

عباس تیموری در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد فروش امتیاز باشگاه بادران به شمس آذر قزوین اظهار داشت: هفته گذشته نامه‌ای را ازباشگاه بادران دریافت کردیم که خواهان انتقال و واگذاری امتیاز به باشگاه شمس آذر قزوین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند نقل و انتقال امتیاز یک باشگاه یک پروسه اداری دارد. یک مرحله موافق هیئت فوتبال استان و مرحله بعدی بحث کمیسیون ماده ۵ و موافقت اداره ورزش و جوانان آن استان است. در نامه اول بادران مخالفت خودمان را با خروج امتیاز این باشگاه اعلام کردیم. دوست داریم این باشگاه در تهران به فعالیت خودش ادامه بدهد. کما اینکه در رده پایه‌ها مشغول فعالیت است. این باشگاه در نامه‌ای که زده بحث مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی را مطرح کرده است. در ادامه کار مراحلی مانند تسویه حساب‌های مالی بازیکنان و... وجود دارد که بادران هنوز انجام نداده است.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در مورد اینکه اگر بادران این مراحل را انجام بدهد، با خروج امتیاز موافق می‌شود، گفت: ابتدا باید شرایطی ایجاد شود که این باشگاه خارج از بحث انتقال امتیاز، حداقل تسویه حساب‌هایش را انجام بدهد تا افرادی نامه نگاری و مراجعه نکنند. البته این باشگاه خوش حساب است.

وی افزود: بحث ماده‌های بازیکنان و درصد‌هایی که هیات‌های استانی از قرارداد‌های یک باشگاه بر می‌دارند مطرح است. بعد از اینکه این مسائل انجام شد، حتما بررسی و با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران مطرح می‌کنیم که به جمع بندی برسیم. نهایت سعی ما این است که بادران در تهران حفظ شود، اما در غیر این صورت تصمیم دیگری می‌گیریم.

تیموری در مورد اینکه تیم شمس آذر قزوین برای مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول در ایفمارک تست داده و لیست خودش را هم ارائه کرده، گفت: هم شمس آذر به عنوان خریدار و هم بادران به عنوان واگذار کننده امتیاز، برای طی کردن روند مراحل اداری خیلی دیر اقدام کردند. باید این کار را حدود ۲ ماه پیش انجام می‌دادند. مبایعه‌نامه بین‌آن‌ها حدود ۳ ماه پیش ردوبدل شده است. باید در خرداد یا تیر اقدام می‌کردند.

وی تصریح کرد: الان هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ سردرگم هستند. نمی‌دانیم با چه تیمی باید نامه‌نگاری کنیم. تیم‌های لیگ یکی موضوع معرفی زمین و قرارداد بازیکنان را دارند. همه با سردرگمی مواجه هستیم. متاسفانه باب شده تمام مسائل به دقیقه ۹۰ موکول می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: شمس آذر هم به این امید امتیاز را خریده که در استان قزوین سرمایه گذاری و علاقه‌مندانی را جذب کند. این مسائل شرایط را سخت می‌کند. روز گذشته با مدیران بادران و رئیس هیئت فوتبال استان قزوین برای حل این موضوع جلسه داشتیم. امیدواریم هرچه زودتر به جمع بندی خوبی برسیم.

بیشتر بخوانید: ساعت و محل برگزاری مسابقات هفته اول لیگ یک

انتهای پیام/

برچسب ها: عباس تیموری بادران هیئت فوتبال استان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باشگاه بادران عباس تیموری بادران هیئت فوتبال استان تهران هیئت فوتبال استان تهران شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم