Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوران زارع با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی می‌گوید نسل فعلی دختران والیبالیست تکرار نشدنی است و هنوز جایگزین مناسبی پیدا نشده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،‌ تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا موفق شد برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر وارد شود. این تیم در رتبه‌بندی پایانی در جایگاه چهارم  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علاوه بر این پوران زارع به عنوان بهترین مدافع انتخاب شد که عنوان تاریخی برای والیبال زنان ایران محسوب می‌شود.

 

زارع در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد سایپا اشاره و بیان کرد: مسابقات سطح خوبی داشت. با اینکه به دلیل کرونا دو سال اعزامی نداشتیم اما عملکردمان خوب بود. بعد از ۵۴ سال نتیجه خوبی گرفتیم و چهارم آسیا شدیم. برای رسیدن به این جایگاه فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشتیم. همه کسانی که از سال ۸۶ و اولین اعزام بین‌المللی با ما بودند تا بازیکنانی که این دوره حضور نداشتند،‌ در این جایگاه سهیم هستند و زحمت کشیده‌اند.

 

او در مورد کسب عنوان بهترین مدافع جام باشگاه‌ها گفت: هر بازیکنی برای کاری که انجام می‌دهد، هدفی دارد. از سال‌های قبل که به اردوی ملی دعوت می‌شدم، آرزو داشتم که جزو برترین‌های آسیا شوم. خوشبختانه امسال در جام باشگاه‌ها اتفاق افتاد و این عنوان را کسب کردم. بازیکنی هستم که در تمام مسابقات صفر تا صدم را می‌گذارم و همیشه روند رو به رشدی داشته‌ام، بنابراین از عملکردم در جام باشگاه‌ها راضی هستم.

 

زارع در ادامه افزود: وقتی به عنوان بهترین مدافع انتخاب شدم خیلی حس و حال خوبی داشتم. از زمانی که وارد تایلند شدیم به هم اتاقی‌ام گفتم، دوست دارم این دوره بهترین مدافع شوم و تلاشم را می‌کنم. لحظه‌ای که نام من را اعلام کردند، آنقدر خوشحال شدم که نمی‌دانستم باید چکار کنم و وقتی تندیس را گرفتم خوشحالی‌ام را با هم تیمی‌هایم سهیم شدم. این عنوان خیلی ارزشمند است و همانطور که الگویی دارم، من هم می‌توانم الگوی بازیکنان جوان‌تر باشم.

 

او  با توجه به ترکیب باتجربه سایپا در جام باشگاه‌ها، بر جوان‌گرایی در والیبال زنان تاکید کرد و گفت: هر رشته‌ای نیاز به جوان‌گرایی دارد اما بازیکنان باتجربه ۱۰۰ درصد به تیم کمک می‌کنند. اگر جوانان خوبی به تیم ملی برسند، هیچ کسی با جوان‌گرایی مخالف نیست اما اگر این اتفاق نیفتد، کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه اشتباه است. نسل فعلی تکرار نشدنی است، اما نفرات خوبی با فیزیک و قد مناسب در سطح کشور داریم که باید ساخته شوند تا به تیم ملی کمک کنند. ما هنوز نتوانسته‌ایم برای نسل فعلی جایگزین خوبی پیدا کنیم اما مطمئنم فدراسیون راهکار دارد و به دنبال برگزاری اردوهای نوجوانان وجوانان است.امیدوارم نتیجه بدهد و تیم ملی خوبی در رده‌های سنی مختلف داشته باشیم تا در آسیا نتیجه بگیریم، چون زنان والیبالیست ایران با استعداد هستند و اگر با برنامه و هدف جلو بروند، در آسیا حرف برای گفتن دارند.

 

زارع در پایان گفت: از فدراسیون والیبال می‌خواهم که بیشتر از این به بخش زنان توجه کند، چون در این صورت ایران قطعا یکی از بهترین‌های آسیا خواهد بود. در آخر هم از کادر فنی و مجموعه سایپا تشکر می‌کنم که تا حد ممکن تیم را حمایت و امکانات را فراهم کردند.

والیبال بانوان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بانوان والیبال جام باشگاه ها بهترین مدافع جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود