Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از دومین پیروزی برابر لیبی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال مصر در دومین بازی خود تحت هدایت کی‌روش توانست لیبی را با ۳ گل از پیش رو بردارد.

مصر در بازی رفت برابر لیبی هم با هدایت کی روش به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود در انتخابی جام جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی روش که شروع بسیار خوبی در مصر داشته بعد از پیروزی قاطعانه برابر لیبی گفت: تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی شایسته کسب پیروزی با گل های بیشتری بودیم.

او ادامه داد: می خواهم به بازیکنان به خاطر این بازی خوب و اجرای دستورات کادر فنی تبریک بگویم. می خواهیم تا پایان به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هنوز راه زیادی تا صعود به جام جهانی و رسیدن به سطح مورد نظر داریم. ما امشب هم پیروز شدیم و هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم با این حال تیم نیاز به بهتر شدن دارد.

کی روش در پایان گفت: من در تیم ملی مصر دست به جادو نزده ام. انگیزه لازم در قلب بازیکنان وجود دارد. آنها توانستند خود را از وضعیتی که داشتند خارج کنند و اکنون از تمرین و بازی کردن لذت می برند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی کی روش تیم ملی مصر مقدماتی جام جهانی ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر