Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم میلیون تن انواع فرآورده‌های نفتی در ۶ ماهه نخست امسال از بندر امام خمینی (ره) ترانزیت شد که رشد ۳۳۶ درصدی نسبت به ۶ ماهه ۱۳۹۹ را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی؛ به دنبال تخلیه و بارگیری بیش از ۹۷۶ هزار تن فرآورده‌های نفتی در ۶ ماهه نخست امسال در پایانه‌های نفتی بندر امام خمینی (ره)، نزدیک به ۵۰۰ هزار تن از این نوع کالا از مبدأ بندر امام خمینی (ره) ترانزیت شد که بیش از ۳۳۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حجم تخلیه و بارگیری از طریق رویه‌های ترانزیت، صادرات و واردات انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

همجواری مجتمع بندری امام خمینی (ره) با کشور‌های حاشیه خلیج فارس و برخورداری از پسکرانه بندری و برخورداری از شبکه مواصلاتی گسترده جاده‌ای با مرز‌های غربی کشور موجب شده این بندر مسیر ترانزیتی مساعدی برای انتقال فرآورده‌های نفتی به شمار آید.

برچسب ها: فرآورده های نفتی ، صادرات نفتی ، سازمان بنادر ، خلیج فارس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرآورده های نفتی صادرات نفتی سازمان بنادر خلیج فارس فرآورده های نفتی امام خمینی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد