Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست امسال ۳۰۶ هزار مسافر از مرزهای آذربایجان غربی وارد یا خارج شده اند که با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت محدود و با شرایط خاص از جمله لزوم داشتن حق اقامت در کشور مقابل انجام می‌گرفت.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان در نیمه نخست سال جاری متعلق به پایانه مرزی بازرگان با مجموع ۱۵۲ هزار تردد بوده که این مقدار افزون بر ۱۱۸ درصد بیشتر از مقدار تردد مسافر در شش ماهه اول سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در بین پایانه‌های مرزی استان بیشترین آمار افزایش تردد مسافران به پایانه مرزی رازی خوی با رشد سه هزار درصدی اختصاص داشته به طوری که ۹۰ نفر در سال گذشته به سه هزار و ۴۷۵ نفر رسیده است.

شکری بیان کرد: با توجه به بهبود شرایط و واکسیناسیون تمام مرزهای زمینی استان از روز جمعه ۱۶ مهر ماه سال جاری باز شده و مسافران با ارائه تست منفی آزمایش پی سی آر و کارت واکسن ۲ دُز کرونا می‌توانند از مرزها تردد کنند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی پنج پایانه مرزی شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز عراق و صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان