Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:06:04 GMT

غیبت سوال‌برانگیز خانم نایب رئیس در حضور وزیر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۲۵۱۸

غیبت سوال‌برانگیز خانم نایب رئیس در حضور وزیر

یکی از اتفاقات عجیب شب گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال زنان، عدم همراهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار حضوری وزیر ورزش با ملی‌پوشان بود.

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان که از 17 مهرماه آغاز شده و تا 22 مهرماه ادامه دارد، یک میهمان ویژه داشت و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با همراهی شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان ایراندوست بودند و برای دقایقی با آن‌ها گپ و گفتی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نخستین حضور سجادی در اردوی تیم ملی فوتبال زنان بود که پس از تاریخ‌سازی ملی‌پوشان در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا رقم خورد و وزیر ورزش هم شب گذشته تاکید کرد که این وزارتخانه برای حمایت از فوتبال زنان پا پس نمی‌گذارد و با تمام توان در کنار شاگردان ایراندوست خواهد بود.

 

هر چند که سایت رسمی فدراسیون فوتبال گزارش تصویری را از این دیدار منتشر نکرده اما در عکس یادگاری وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال با اعضای تیم ملی فوتبال زنان، یک نکته بسیار مشهود است و آن‌هم عدم حضور سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال است.

 

موسوی که در ابتدای کار خود در فدراسیون فوتبال، حضور پررنگی در اردوهای تیم ملی داشت و همراه عزیزی‌خادم بود، اما در ماه‌های گذشته به واسطه مشکلات اقتصادی که شنیده می‌شود دامان‌گیر مجموعه اقتصادی او شده، نتوانسته همچون قبل همراه فوتبال زنان ایران باشد و این مسئله فاصله‌ای میان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ایجاد کرده است که سوال برانگیز است.

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که برخلاف گذشته تمایل چندانی هم به انجام مصاحبه ندارد، باید دید پاسخی درباره غیبت خود در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی فوتبال زنان خواهد داشت یا او به سکوت خود درباره حواشی روزها و ماه‌های گذشته ادامه می‌دهد، هر چند که او در مقاطع مختلف با پاسخ‌های کوتاه مسائل حاشیه‌ای پیش آمده برای خود را یک شایعه دانسته و آن‌ها را بی‌اساس خوانده است!

فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال زنان فدراسیون فوتبال نایب رئیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال