Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،شهروندخبرنگار ما با ارسال مطلبی در مورد اینکه   برای بعضی از مردم زابل اول اردیبهشت ماه  مبلغ یک میلیون وششصد هزار تومان به حسابشان واریز شده اماقابل برداشت نیست آن هم در این وضعیت کرونا وطوفان‌های زابل بیکاری.... خواستار پیگیری موضوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درتماس تلفنی خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان با  شهروند زابلی  اعلام کرده است: که این پول بابت تولد نوزاد زیر یک سالش واریز شده است اما قابل برداشت نیست...

با پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران مرکز سیستان وبلوچستان مشخص شد این پول از بانک ملی شعبه بیمارستان کودکان تهران به حساب این افراد واریز شده است....و پیگیری ها همچنان ادامه دارد...

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند خبرنگار تولد نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • شاه کلید مهار تورم
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • بازیگران سریال تورم
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!