Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:20:44 GMT

سه شنبه های تکریم در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۳۰۲۸

سه شنبه های تکریم در استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نجف جمشیدی برادر شهید جمشیدی گفت: برادر شهیدم از ۱۹ سالگی در دوران انقلاب فعال بود و اطلاعیه‌ها و سخنرانی‌های حضرت امام خمینی (ره) را به سمع و نظر آشنایان و اهل محل می‌رساند.

او با اشاره به اینکه شهید علی جمشیدی عاشق شهادت بود و تنها آرزویش این بود که در راه خدا شهید شود، بیان کرد: او در راهپیمایی‌های دوران انقلاب فعال بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز فعالیت‌های مختلفی داشت تا به جبهه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی با بیان خاطراتی از برادر شهید خود تصریح کرد: او همواره می‌گفت سپاه شغل نیست و سپاه را محلی برای حفظ و پاسداری از اسلام و انقلاب می‌دانست و با وجود داشتن فرزند خردسال در مناطق جنگی حضور داشت و دست از جهاد و ایثار نکشید.

 ویژه برنامه تجلیل از خانواده شهید علی جمشیدی با مشارکت کانون فرهنگی هنری فداییان ولایت، پایگاه مقاومت بسیج منتظران شهادت و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) شهرستان اقلید در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم  با حضور مجازی سرهنگ سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.

شهید علی جمشیدی چهارم فروردین ماه ۱۳۶۴ در سن ۲۵ سالگی طی عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟