Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی صبح امروز خبر داد و گفت: این آزمون، فرصتی دوباره را برای کلیه افرادی که بنا به دلایل متعدد نتوانسته بودند در آزمون های برگزار شده ماه های مرداد و شهریور شرکت و یا حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مهیا کرد.

به گزارش ایسنا، کچوئیان از برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای دستور مساعدت سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تاکید رئیس دانشگاه فرهنگیان ظرف مدت زمان ۹۰ دقیقه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و سی دقیقه صبح امروز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کچوئیان، برنامه ریزی های گسترده حوزه های مختلف دانشگاه خصوصا مرکز سنجش را در راستای برگزاری آزمون ها ستودنی خواند و گفت: برنامه ریزی، درایت و تلاش و کوشش کارکنان حوزه های مختلف دانشگاه در شرایط سخت کرونا به منظور برگزاری آزمون های مربوط به مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و ابراز رضایت داوطلبان، شایسته قدردانی است.

وی، همت و تعهد کلیه دست اندرکاران برگزار کننده آزمون جبرانی امروز ۲۰ مهر را گامی مهم و اثرگذار برای مهیا شدن فرصتی دوباره به منظور شرکت مجدد کلیه افرادی دانست که بنا به دلایل متعدد نتوانسته بودند در آزمون های برگزار شده ماه های مرداد و شهریور شرکت و یا حد نصاب نمره لازم را کسب کنند.

استاد دانشگاه، در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون جامع، تصریح کرد: نتایج هفته آینده برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی، آزمون جبرانی برگزار شده را برای جاماندگان گروه نخست شرکت کننده در آزمون مرداد ماه گذشته که موفق به کسب نمره قبولی نشدند، آخرین مهلت برای کسب موفقیت دانست و گفت: افرادی هم که در آزمون برگزار شده ماه شهریور به عنوان گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف کارنامه قبولی در آزمون را دریافت نکرده بودند، امروز به عنوان نخستین مرحله در آزمون جبرانی برگزار شده شرکت کردند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: در صورت موفق نبودن مشمولان گروه دوم شرکت کننده در آزمون جبرانی امروز،  این افراد می توانند همراه با گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در ماه آذر برای بار دوم و به عنوان آخرین مرحله در آزمون جامع شرکت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در تشریح برگزاری آزمون های ادواری مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده ۲۸ تصریح کرد: آزمون برگزار شده سری نخست مشمولان با جمعیت آماری ۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر شرکت کننده با قبولی تعداد ۲۴ هزار و ۱۷۶ نفر همراه و ۳۸۶ نفر هم نتوانستند حد نصاب امتیاز لازم را از آن خود کنند.

این مقام مسئول، جامعه آماری شرکت کننده در آزمون سری دوم آزمون برگزار شده مشمولان را ۲۷ هزار و ۸۷۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این رقم تعداد ۲۷ هزار و ۹۹ نفر در آزمون قبول و ۷۷۴ نفر هم نتوانستند نمره قبولی را کسب کنند.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، سری سوم شرکت کنندگان در آزمون آذر ماه را شامل دو گروه دانست و گفت: علاوه بر جمعیت آماری ۱۷ هزار و ۳۸۰ تن مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در آزمون مذکور، مهارت آموزان ماده ۲۸ پذیرفته شده در آزمون برگزار شده سال ۱۳۹۹ نیز از جمله شرکت کنندگان در این آزمون به شمار می روند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، مهارت آموزان ماده ۲۸ شرکت کننده در آزمون سال ۹۹ را تعداد ۱۹ هزار و ۵۲۵ نفر ذکر و تصریح کرد: با موفقیت تعداد ۱۸ هزار و ۳۲ نفر این جمعیت آماری در پودمان یک، احکام این افراد به طور موقت توسط وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد، در صورت موفقیت آن ها در آزمون آذر ماه حکم قطعی قبول شدگان توسط وزارت متبوع ابلاغ خواهد شد.

کچوئیان در ادامه تعداد ثبت نام شدگان آزمون سری چهارم را ۱۲ هزار و ۳۵ نفر برشمرد و افزود: تعداد ۴۰۰ نفر از مهارت آموزان ماده ۲۸ سنوات قبل که نتوانسته اند شرایط احراز شرکت در آزمون را کسب کنند، باید به منظور دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای برای شرکت در آزمون جامع مرحله چهارم اقدام کنند.

این مقام مسئول، مجموع کل مشمولان چهار سری آزمون را ۸۱ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و اظهار داشت: بنا بر تاکید وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف سری چهارم مشمولان آزمون تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان تصریح کرد: با برنامه ریزی این دانشگاه، آزمون سری چهارم مشمولان باید حداکثر تا دهه نخست بهمن ماه برگزار و نتایج و اسامی قبول شدگان نیز تا ۲۰ بهمن، اطلاع رسانی و در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه فرهنگیان آزمون استخدامی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش مهارت آموزان ماده ۲۸ شرکت کننده در آزمون دانشگاه فرهنگیان آزمون برگزار شده برگزاری آزمون آزمون جبرانی کسب کنند شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری