Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مالباختگان سایپا دیزل بار دیگر دست به تجمعی اعتراضی زدند تا بدین ترتیب صدای خویش را به مسئولان رده بالای کشور برسانند.

به گزارش تین نیوز، تعدادی از مالباختگان سایپا دیزل در حالی روز 17 مهر ماه بار دیگر تجمعی اعتراضی برگزار کردند که در این تجمع و در شعارهای خود، درخواست حمایت و پیگیری  رئیس جمهور برای رسیدگی به این مشکل را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالباختگان سایپا دیزل در سال 1395 نسبت به ثبت نام کامیون کشنده از این شرکت اقدام کردند اما با گذشت پنج سال و داشتن حکم قضایی از دادگاه، هنوز از حل مشکل شان در مورد دریافت خودروها خبری نیست.

به گزارش تین نیوز، این برای چندمین بار است که آنان تجمع اعتراضی برای عدم دریافت خودروهای ثبت نامی  برگزار و از مسئولان رده بالای نظام درخواست کمک و پیگیری مشکلاتشان را مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: تجمع ثبت‌نام کنندگان خودرو مقابل «سایپا دیزل» + فیلم فیلم| تجمع اعتراضی رانندگان و حواله‌داران ولوو در مقابل سایپا دیزل فیلم| تجمع حواله داران سایپا دیزل

پیش از این و در سال های گذشته نیز رانندگانی که در طرح نوسازی خودرو‌های فرسوده شرکت کرده‌ بودند به دلیل عدم تحویل خودروهایشان توسط سایپا دیزل تجمعاتی در مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، شرکت سایپا دیزل، وزارت صنعت برگزار کرده و تحویل خودرو‌هایی که چندین سال از موعود تحویل‌ شان می‌ گذرد را مطالبه کرده بودند.

برای نمونه می توان به تجمعی اشاره کرد که  26 بهمن سال 1399 برگزار شد و تجمع کنندگان با شعار «سایپا دیزل حیا کن/ فکری به حال ما کن» رسیدگی مسئولان سایپا به این موضوع را خواستار شدند.

همچنین تعدادی از ثبت نام کنندگان خودروهای سنگین سایپا دیزل در اعتراض به عدم دریافت خودروهای خود، روز یکشنبه 21 دی ماه 1399، مقابل این شرکت تجمع کردند.

روز یکشنبه 28 اردیبهشت سال 1399 نیز  ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده سایپا دیزل با تجمع در مقابل ساختمان این شرکت، فریاد دادخواهی نسبت به عدم دریافت کامیون‌های خریداری شدە پس از پنج سال سردادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سایپا تین سایپا رئیس جمهور سایپا دیزل تجمع اعتراضی نوسازی ناوگان فرسوده تجمع رانندگان سایپا دیزل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)