Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان  با اشاره به نظارت بر نانوایی‌ها و برخورد با متخلفان، گفت: نانوایی‌ها باید مواردی همچون رعایت روز‌های پخت، عدم تعطیلی خودسرانه نانوایی، ساعت پخت منظم، وزن دقیق چانه و نان، عدم جابجایی خودسرانه آرد، نصب قیمت مصرف‌کننده نان در داخل مغازه و در منظر عموم مردم و همچنین عدم پخت نان سنگک بزرگ حتی به درخواست مشتری را مدنظر قرار دهند، چراکه عدم رعایت هر یک از موارد به برخورد قانونی با متخلف و قطع سهمیه آرد نانوایی ختم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان افزود: فروش اجباری نان کنجددار و همچنین اضافه کردن هرگونه افزودنی به نان که موجب افزایش قیمت برای مصرف‌کننده شود ممنوع است و نانوایان باید بر اصل رضایت مردم توجه داشته باشند.

وی نانوایان را پیمانکار دولت خواند و تصریح کرد: آرد و نان یک محصول دولتی است و نانوا به عنوان پیمانکار دولت موظف است با رعایت وزن چانه و قیمت مصوب تعیین‌شده و همچنین شیوه نامه های بهداشتی، نان مرغوب و باکیفیت را به دست مردم برساند.

خاندایی در خصوص میزان سهمیه توزیع آرد در سطح شهرستان کاشان گفت: ماهانه در حدود ۶۵ هزار کیسه آرد سفید برای مصارف نانوایی در انواع سنگک، بربری، لواش، تافتون و خشکه پزی با قیمت ۳۲ هزار تومان آرد یارانه یک و قیمت هر کیسه ۵۰ هزار تومان آرد یارانه دو تحویل نانوایی‌های شهرستان می‌شود.

جانشین کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان تأکید کرد: از شهروندان کاشانی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت قوانین از سوی نانوایی‌ها، همراه مستندات به سامانه ۱۲۴ بازرسی اداره صمت شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با اتحادیه صنف نانوایی‌ها، اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بوده و نظارت عالی بر عهده فرمانداری کاشان است، اعلام کرد: جلسات ساماندهی گندم آرد و نان شهرستان به‌صورت مرتب برگزار می‌شود و هیچ کمبودی در توزیع آرد شهرستان وجود ندارد.

خاندایی در پایان گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی و تخلفات صورت‌گرفته از سوی برخی از نانوایی‌های سطح شهر، نانوایی‌ها موظف هستند ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع نواقص و بی‌نظمی‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی های متخلف کیفیت نان توزیع آرد نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت:  اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند. 

علی جدی اظهار داشت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگری باید نزدیک به نرخ بازار باشد و در صنعت خودرو باید به سمت حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار حرکت کنیم.  

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم تنها راه کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار که موجب حذف دلالان از بازار خودرو نیز می شود، رشد تولیدات داخل و تامین کسری از طریق واردات است، در غیر این صورت این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با افزایش قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت: اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند و در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول سازمان حمایت می تواند ورود کند.  

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد