Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:55:47 GMT

راهنمای خرید کادوی روز عشق

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۳۴۶۲

راهنمای خرید کادوی روز عشق

وقتی مناسبتی با عنوان روز عشق وجود دارد ناخودآگاه به فکر خرید کادو ولنتاین جذاب و عاشقانه می گردیم و اینکه چه هدیه‌هایی برای نشان دادن عشق در این روز مناسبتر هستند.

به گزارش برنا، عشق از عمیق‌ترین کلمات و احساساتی است که میتوان راجع به آن گفت و نوشت. وقتی از عشق صحبت می شود فرقی ندارد که این عشق بین دو زوج، بین مادر و فرزند، بین پدر و فرزند، بین خواهر و برادر و یا حتی بین دو دوست باشد و اولین چیزی که تداعی می شود یک دوست داشتن پاک و خالص است که بین آن دو نفر جاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روتین کارهایی که برای نشان دادن محبت بین دو نفر انجام میشود دادن هدیه به یکدیگر است که معمولا مناسبت خاصی نمی خواهد اما وقتی مناسبتی با عنوان روز عشق وجود دارد ناخودآگاه به فکر خرید کادو ولنتاین جذاب و عاشقانه می گردیم و اینکه چه هدیه‌هایی برای نشان دادن عشق در این روز مناسبتر هستند.

کادو ولنتاین زنانه

به طور کلی در انتخاب هدیه برای خانم‌ها دامنه وسیعی از گزینه‌های کوچک و بزرگ در پیش روی ماست و  یکی از مزیت‌های انتخاب هدیه برای آنها این است که به راحتی خوشحال میشوند؛ ولی در مورد هدیه ولنتاین و یک هدیه عاشقانه قضیه کمی فرق میکند. در مورد کادوی ولنتاین برای خانم‌ها به همان اندازه که خود هدیه اهمیت دارد، نوع کادوپیچ کردن هدیه نیز اهمیت دارند که در این مورد بهترین روشی که توصیه میشود استفاده از جعبه‌های کادویی است که در شکل‌های متنوع و از جنس‌های متنوعی موجود هستند.

کادو ولنتاین زنانه بهتر است چند آیتمی باشد یعنی ترکیبی از گل، شکلات، عروسک و یک هدیه اصلی که درون جعبه های کادویی گذاشته میشود. میتوان جعبه را از نوع چوبی و بدون در انتخاب کرد، کف جعبه را با گل تزیین کرد و پوشاند و هدیه‌ها را لابلای گل‌ها گذاشت؛ در پیشنهادی دیگر میتوان عروسک ولنتاین را در وسط جعبه کادویی گذاشت و گل و هدیه و شکلات ها را در دستان عروسک قرار داد؛ و یا یک جعبه کادویی زیبا با درب لولا دار انتخاب کرد و با چیدن هدیه‌ها در آن یک کادو با چیدمانی کلاسیک و شیک داشت.

در مورد کادو ولنتاین زنانه به رنگ‌ها نیز باید توجه داشت یعنی اگر بین کاغذ کادو یا جعبه کادویی و هدیه‌های شما هماهنگی وجود داشته باشد کادوی شما جلوه زیبا و چشمگیرتری خواهد داشت. اگر یک هدیه صرفا عاشقانه میخواهید میتوانید تمام اقلام آن را قرمز انتخاب کنید؛ اگر موافق ظاهری لاکچری‌تر برای هدیه خود هستید میتوانید از ترکیب یک یا نهایتن دو رنگ با رنگ طلایی استفاده کنید و نهایتا میتوانید از رنگ‌های مورد علاقه مخاطب خود نیز در اقلام کادویی استفاده کنید.

در مورد هدیه اصلی ولنتاین برای خانم‌ها تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد، از انواع زیورآلات، ساعت مچی، ادکلن، کیف چرم و یا هر چیز دیگری که میدانید دوست، نامزد یا همسر شما به آن علاقه مند است میتوان استفاده کرد که در کنار گل، عروسک و شکلات‌های محبوب او توانایی یک پک کامل ولنتاین را دارد که باعث خوشحالی و محبت بیشتر بین شما شود.

کادو ولنتاین مردانه

انتخاب هدیه برای آقایان کمی متفاوت‌تر از انتخاب هدیه برای خانم هاست هم در تنوع انتخاب و هم در مورد نوع انتخاب باکس هدیه و یا کادوپیچی هدیه‌؛ در مورد آقایان نیز انتخاب یک هدیه عاشقانه حساسیت بیشتری نسبت به یک هدیه معمولی یا بی مناسبت دارد. کادوی ولنتاین مردانه ویژگی‌های خاصی را طلب میکند؛ به طور مثال جنبه‌های فانتزی برای کادو ولنتاین مردانه کمتر یا محدودتر از هدیه ولنتاین زنانه است و در عوض جنبه کلاسیک آن بیشتر میشود مثلاً میتوان به جای شکلات رنگی و پاستیل از یک شکلات دارک استفاده کرد و یا بخش عروسک را کوچکتر یا با وسیله دیگری جایگزین کرد. بهترین انتخاب برای نوع هدیه دادن، انتخاب باکس های کادویی است. در مورد چند آیتمی بودن هدیه، کادوی ولنتاین مردانه شبیه کادو دادن به خانم هاست و بهتر است هدیه ما از چند بخش تهیه شده باشد.

ترکیب رنگ‌ها در کادوی ولنتاین مردانه نیز مهم است و ترکیب مشکی و قرمز از زیباترین انتخاب هاست که هم نشان دهنده عشق و علاقه شماست و هم ظاهری شیک و کلاسیک دارد. ترکیب رنگ‌های سیاه و سورمه ای با رنگ طلایی نیز به کادوی شما جلوه لاکچری میدهد. در مورد آیتم های کادوی ولنتاین مردانه بهتر است هم هدیه مصرفی داشته باشد مثل ادکلن جیبی و هم هدیه‌ای که جنبه یادگاری داشته باشد مثل ساعت مچی با ست چرم و یا چیزهایی که میدانید مخاطبتان به داشتن آنها علاقه‌مند است.

پک هدیه ولنتاین

ولنتاین همیشه از خاص‌ترین مناسبت‌ها در بین زوج‌های عاشق است که افراد سعی میکنند در این روز وقت بیشتری با محبوب خود بگذرانند و عاشقانه ترین هدیه‌ها را برای هم فراهم کنند. هدیه ولنتاین معمولاً در باکس‌ها و پک‌های هدیه آماده میشود چرا که هم زیبایی هدیه را بیشتر نشان داده و هم ظاهری رسمی تر داشته و در نهایت در جعبه‌های کادویی هدیه‌های متنوعی را میتوان جا داد. پک هدیه ولنتاین را هم میتوانید خودتان آماده کنید و هم میتوانید آن را از آنلاین شاپ ها انتخاب کرده و سفارش دهید.

حتما میدانید که در پک هدیه ولنتاین شکلات و عروسک دو عضو جدا نشدنی بوده و در وجود آنها در تمام پک‌های هدیه ولنتاین بار عاشقانه هدیه شما را بالاتر میبرد. شکلات پک هدیه را هم میتوانید از شکلات‌ها، پاستیل‌ها و یا اسمارتیزهای رنگارنگ انتخاب کنید و هم میتوانید آن را طوری انتخاب کنید که رنگ کاور شکلات با رنگ هدیه‌های دیگری که تهیه کرده‌اید هماهنگی داشته باشد.

عروسک ولنتاین هر سال یک شخصیت است ولی عروسک خرسی و خرگوش پولیشی و یا عروسک شخصیت یونیکورن از انتخاب‌هایی است که مطمئنا هر کسی را خوشحال میکند. در کنار عروسک و شکلات میتوانید یک یا چند گل رز قرمز و یک هدیه اصلی که با توجه به سلیقه زوج خود انتخاب میکنید، در جعبه کادویی خود قرار دهید. توجه به رنگ‌بندی بین اجزای پک هدیه ولنتاین جذابیت کادوی شما را بالاتر میرود. به طور مثال اگر تمام اجزای پک هدیه خود را قرمز انتخاب کنید و آن را در یک جعبه کادویی زیبا و به رنگ مشکی قرار دهید جلوه هدیه شما بیشتر خواهد شد. با رعایت این اصول و نکته‌ها میتوانید یک پک هدیه ولنتاین کامل، جذاب و عاشقانه را به معشوق خود هدیه دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز عشق کادوی روز عشق کادو ولنتاین انتخاب هدیه کادو ولنتاین برای خانم ها جعبه کادویی هم میتوانید انتخاب کنید هدیه ها یک هدیه رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس

فرانسوی‌ها شکلات‌هایی را با اشکال و نماد المپیک پاریس طراحی کردند. قیمت هر بسته این شکلات‌های مخصوص ۲۲ یورو (حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) است.

دیگر خبرها

  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل