Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از پهلوگیری پنج فروند کشتی حامل گندم و شکر خام در بندر امام خمینی (ره) خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، امید جهان نژادیان گفت: چهار فروند کشتی حامل ۳۰۱هزار و ۵۰۰ تن گندم و یک کشتی حامل ۶۵هزار تن شکر خام در بندر امام خمینی پهلوگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهان نژادیان با بیان اینکه واردات محموله‌های گندم و شکر خام وارداتی به سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران بوده است افزود: عملیات تخلیه گندم و شکر پس از انجام تشریفات و نظارت‌های قانونی آغاز می‌شود.

وی میزان تخلیه‌ی روزانه کالا از کشتی‌ها در این بندر را حدود ۴۰هزار تن اعلام کرد و افزود: ۱۵ تا ۲۰هزار تن از این میزان بارگیری و به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان اینکه حدود ۳۵۰هزار تن گندم، ۱۵۰هزار تن روغن خام خوراکی و ۶۵هزار تن شکر در انبار‌های بندرامام خمینی موجود است افزود:این کالا‌های اساسی به تدریج از انبار‌های بندر امام خمینی خارج و توسط شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای به سایر مناطق ارسال می‌شود.     بیشتر بخوانید: تخلیه و حمل ۱۰۰ هزار تن گندم و روغن خام در بندر امام خمینی (ره)

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی واردات کالا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات کالا خام در بندر امام بندر امام خمینی گندم و شکر کشتی حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام