Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،‌ «مهدی عسگری» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر به رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: هم اکنون در فصل تدوین بودجه ۱۴۰۱ هستیم، استان البرز با وجود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و اینکه به لحاظ درآمدی در بین ۱۱ استان اول کشور بوده اما در مصارف جزو استان‌های انتهای جدول است که لازم است دولت در تدوین نخستین بودجه خود، عدالت و توازن در بین استان‌ها را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: استان البرز در حوزه کمی و کیفی آب شرب، صنعتی وکشاورزی با مشکلاتی مواجه بود که توانستیم سهیه‌ای از حق آبه دو سد این استان بگیریم. اما ۵۵ میلیون مترمکعب نیاز به احداث تصفیه خانه دارد. از سوی دیگر تامین برق شهرک‌های صنعتی این استان با مشکلاتی مواجه است که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ترافیک سنگین اتوبان تهران- کرج که ۱۴ استان کشور از این محل تردد دارند از طریق تداوم اتوبان شهید همت به قطعه موسوم به بزرگراه شمالی رفع می‌شود که این امر نیاز به مساعدت ویژه دولت دارد.

نماینده مردم کرج ادامه داد: بعد از گذشت ۱۱ سال از  تاسیس استان البرز همچنان اداره کل راه آهن نداریم در حالی که بافت های فرسوده حاشیه راه آهن و تقاطع هایی که در این استان وجود دارد به یک گره کور تبدیل شده است.

وی ضمن تشکر از وزیر کشور برای رویکرد جدیدی که در انتخاب استانداران جوان، تحول گرا و با برنامه داشته خواستار تسریع این روند شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کرج دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کرج مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کرج دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود