Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا در همایش پلیس و یگان‌های حفاظت دستگاه های اجرایی کشور اظهارداشت: سطح آمادگی یگان های دولتی در ١٣ یگانی که تشکیل شده است در شرایط عالی قرار دارد و در حوزه هوشمند سازی نیز اقدامات خوبی انجام شده است. 

وی گفت: با کمک یگان‌های حفاظتی طی این یک سال فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر ٣۴ هزار میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای بیش از یکصد هزار نفر که برای تامین امنیت به دستگاه های قضایی مراجعه کردند، این اقدام صورت گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف و ضبط بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری از سوی یگان محیط زیست، تصریح کرد: تمرکز خوبی در طول یک سال گذشته برای توانمندسازی پرسنل از جمله آموزش و تمرکز بر افزایش مهارت و تجهیز یگان ها انجام شده است.

 وی اعلام کرد: ۱۴ هزار نفر که متجاوز محیط زیست بودند، دستگیر و بازداشت شده و ۱۳ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در زمینه یگان سازمان زندان‌ها نیز ۲۴۰۰۰۰ بدرقه متهم انجام شده است.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1563247

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی