Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما ظهر امروز سه شنبه (۲۰ مهر) با حضور در دفتر رئیس قوه قضاییه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کرد.

رئیس دستگاه قضا در این دیدار ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان صداوسیما به دلیل کسب اعتماد مقام معظم رهبری، به نقش بی‌بدیل رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در مردم گفت: صدا وسیما نقش بی‌بدیلی در اطلاع رسانی و ارتقاءبخشی اگاهی عمومی در کشورمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والسملمین محسنی اژه‌ای ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی در دوره جدید بتواند با بهره‌گیری از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین آحاد ملت به‌خصوص جوانان، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا همچنین گفت: صداوسیما از مسیر افزایش همه‌جانبه دانش مردم به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، حقوقی و قضایی، می‌تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده‌ها یاری دهد.

رئیس قوه قضائیه افزود: قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت، نظارت و شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری و بهبود خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری ایفا نماید.

«پیمان جبلی» نیز در این دیدار با تقدیر از رویکرد دستگاه قضا در حمایت و هم افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تعالی اظهار کرد: صداوسیما در شرایط دشوار فعلی که دشمن با جنگ رسانه‌ای تلاش می کند اعتماد و امید مردم را مخدوش کند، برای پیشبرد مأموریت هایش نیازمند حمایت همه ارکان حاکمیت است.

وی بر هم افزایی واقعی و همکاری هرچه بیشتر رسانه ملی با دستگاه قضا در راستای ارتقاء دانش حقوقی مردم در جهت کاهش معضلات اجتماعی و مشکلات مراجع قضایی تاکید کرد و از قوه قضائیه خواست زمینه و بسترهای لازم برای تولید محتوا درخصوص موضوعات قضایی مبتلابه جامعه را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه سازمان صدا و سیما قوه قضائیه دستگاه قضا رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید