Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی به گابریله پین اعتماد کامل دارد و تمرینات استقلال را هم به او سپرده است. در بحث انتخاب بازیکن خارجی هم مجیدی دیدگاههای گابریله پین را کاملا قبول دارد و این مربی ایتالیایی آنالیز کاملی روی این نفرات انجام داده است هرچند که بهر حال نظر نهایی را باید مجیدی بدهد اما نکته اینجاست که تعامل خوبی بین این دو نفر برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از هواداران استقلال عقیده دارند تیم فعلی در حد قهرمانی نیست هر چند که عده ای دیگر هم می‌گویند مجیدی تیم خوبی بسته و این تیم با جذب سه بازیکن خارجی قطعا مدعی اول قهرمانی در لیگ جدید خواهد بود.

با تمام این اوصاف این که سه بازیکن خارجی استقلال چه کسانی باشند، خیلی مهم است و در این مورد نگرانی‌هایی وجود دارد اما مجیدی با شناخت فراوان و البته با آنالیزهای پین می‌خواهد این سه خارجی را به ایران بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریله پین استقلال استقلال فرهاد مجیدی گابریله پین بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)