Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ناجا در آیین رونمایی از طرح های جامع تخصصی فاوا ناجا بر لزوم اجرای ماموریت های پلیس با بهره گیری حداکثری از فناوری های نوین و امن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا سردار محمدعلی نوری نژاد در آیین رونمایی از طرح های جامع تخصصی فاوا ناجا با تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه همکاران پرتلاشم در سراسر کشور، خانواده های محترمشان و مردم عزیز ایران اسلامی تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که خداوند توفیق روزافزون برای خدمت بیشتر به مردم به ما عنایت کند تا همه در انجام ماموریت هایمان منصور و پیروز باشیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین رونمایی از طرح های جامع تخصصی فاوا ناجا خاطر نشان کرد: اقدامات و تلاش های معاونت فناوری، اطلاعات و ارتباطات ناجا به ویژه سردار " احمد دولتخواه" شایسته قدردانی و تحسین است و از تلاش ایشان و همه همکارانشان قدردانی کنم.

وی با اشاره به جایگاه کاربرد فناوری های نوین در پیشبرد ماموریت های ناجا خاطر نشان کرد: پشتیبانی دقیق و به موقع از ماموریت ها یک اولویت اساسی و مهم است، علاوه بر لزوم پشتیبانی در همه ابعاد از پلیس های تخصصی اعم از به کارگیری نیروی انسانی متخصص، کارآمد و متعهد، پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی، بایستی از اهمیت و اثرگذاری پشتیبانی های به موقع " فاوایی" غافل نشویم.

نوری نژاد با بیان اینکه پشتیبانی های فاوایی نیازمند فناوری و ارتباطات نوین و هوشمند است، اظهارکرد: تحقق "پلیس هوشمند" و " هوشمندسازی پلیس" یکی از دستور کارهای جدی نیروی انتظامی است و خوشبختانه برای تحقق این مهم گام های مطلوبی برداشته شده است و نیروی انتظامی مسیر و فرآیند هوشمندسازی را به درستی طی می کند.

نوری نژاد اضافه کرد: معتقدم که پشتیبانی های فناورانه، اطلاعاتی و ارتباطی بایستی در بستری امن و با وجود زیرساخت های قابل اطمینان محقق شود، بنابراین توجه به صیانت از داده‌های سازمانی در زیرساخت های فاوا یک اصل اساسی است.

معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری مبنی بر " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی است که پلیس قابلیت های خود را به جامعه عرضه و منعکس کند.

وی با اشاره به تنوع و تکثر ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی حاضر در میدان عمل و در ارتباط و تعامل مستقیم با آحاد مردم در سراسر کشور است. نیروهای پلیس حافظان امنیت هستند و به همین منظور همه ظرفیت و توان را به کار می گیرند. شایسته است که در هفته ناجا همه قابلیت های پیدا و پنهان ناجا را به مردم منعکس کنیم.

نوری نژاد با اشاره به رویکرد " ایجابی " پلیس به منظور تامین امنیت پایدار خاطر نشان کرد: تحقق امنیت پایدار مستلزم جلب مشارکت های مردمی است بنابراین لازم است که در این هفته برای جلب مشارکت پذیری به منظور تحقق اهداف کلان ناجا ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، گفتاری، مکتوب و ... را به کار بگیریم، هر چند که معاونت اجتماعی ناجا برای معرفی "پلیس مردم مدار" و" پلیس اجتماعی " ظرفیت و توانش را به کار بسته است اما تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله وجود دارد و بایستی تلاش خود را روزافزون کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در گرامی داشت هفته ناجا یادآور شد: این افتخار و توفیق برای نیروی انتظامی حاصل شده که معظم له طی دو سال پیاپی در گرامی داشت هفته ناجا، فرزندان و سربازانشان را مورد عنایت و تفقد قرار دهند.

وی افزود: برخود فرض می دانیم که به منظور پاسخگویی به انتظارات مقام معظم رهبری به ویژه ارتقای خدمت به مردم، این پیام نورانی وسراسر مهر را فراز به فراز تبیین و در اجرای ماموریت ها به کار بگیریم.

نوری نژاد با بیان اینکه اجرای ماموریت ها با به کارگیری حداکثری فناوری های به روز، نوین و امن از رویکردهای جدی نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: معتقدیم که به فراخور تغییرات در جامعه و سرعت ارتباطات و شیوه خدمات دهی، بهره گیری از فناوری های نوین و امن در ناجا می تواند به تسهیل و تسریع خدمات انتظامی به مردم منتج شود که طی این فرآیند نیز در نهایت جلب رضایت عمومی را در پی دارد.

معاون هماهنگ کننده ناجا لزوم وجود زیرساخت های امن را بر پیداسازی طرح های عملیاتی مورد تاکید قرار داد و گفت: در هیچ شرایطی شیوه ارائه خدمات انتظامی به مردم تعطیل بردار نیست بنابراین با بهره گیری از فناوری های نوین و امن به دنبال استمرار خدمت در شرایط زمانی و مکانی مختلف و متنوع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرآیند هوشمندسازی پلیس تصریح کرد: هوشمندسازی می تواند کمک کند تا با تطبیق، تجزیه و تحلیل اطلاعات به تصمیم و فرماندهی جدید و مطلوب تری برسیم، به گونه ای که با بهره مندی از فناوری های نوین یک دستور از سطح فرماندهی در مسیر صحیح تا آخرین رده بهره بردار ابلاغ و اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته ناجا فاوا معاون هماهنگ کننده ناجا فناوری های نوین نیروی انتظامی اجرای ماموریت خاطر نشان نوین و امن نوری نژاد هفته ناجا بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی