Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش‌هایی از زندگی یکی ار فرماندهان اطلاعاتی و سربازان گمنام امام با عناوین کتاب «وقت محدود» و نمایشنامه رادیویی «دیدار در وقت اضافه» رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی انجمن پیشکسوتان سپاس؛ آیین رونمایی کتاب «وقت محدود» و نمایشنامه رادیویی «دیدار در وقت اضافه» با حضور مسؤولین ، خانواده،  نویسنده کتاب و  عوامل و بازیگران نمایشنامه روز پنجشنبه تاریخ ۲۲ مهر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب وقت محدو و نمایشنامه  رادیویی دیدار در وقت اضافه  بر اساس زندگی شهید سید کاظم کاظمی  معروف به «سید نذیر» از فرماندهان واحد اطلاعات سپاه تدوین و اجرا شده است .نمایشنامه رادیویی دیدار در وقت اضافه به کارگردانی میرطاهر مظلومی، از مورخ ۲۴تا ۳۰ مهرماه  ساعت ۲بامداد و ۱۶ از رادیو نمایش پخش خواهد شد. بازیگران این اثر مجتبی طباطبایی ، مجید واشقانی، سیروس همتی، محمد رضا رهبری، احمدهاشمی،  علی استادی، عباس توفیقی، قربان نجفی، ناهید مسلمی،محمد رضاعلی، نگین خواجه نصیر، مجید سهرابی، محمد پورحسن، امیر فرحان‌نیا، محمدمجدزاده، رویا فلاحی و مسعود زنوزی راد هستند.  این نمایشنامه به قلم شهلا دباغی و  تهیه کنندگی  فرشاد آذرنیا به اجرا  درآمده است.

 محمد حسن روزی طلب نویسنده کتاب وقت محدود  بیان کرد: سال ۱۳۹۳ در دعوتی از انجمن پیشکسوتان سپاس، پیشنهاد شد تا کتاب تاریخ شفاهی از  زندگی و فعالیت‌های شهید سید کاظم کاظمی (سید احمد نذیر)  نوشته شود. قاعدتا برای نگارش تاریخ شفاهی نیاز به مصاحبه‌های متعدد با دوستان و همکاران سید نذیر در واحد اطلاعات سپاه بود. برای همین با همکاری انجمن پیشکسوتان سپاس و ارتباط با این عزیزان که بین سالهای ۵۸ تا ۶۳  در این واحد همکاری می‌کردند، قریب به ۳۰ جلسه مصاحبه انجام شد.

روزی طلب خاطر نشان کرد: سید نذیر در سال ۵۸   زمانی که دانشجوی  دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود، جذب واحد اطلاعات سپاه  تهران می شود. بعدها به واحد مرکزی اطلاعات سپاه می رود و در بخش چپ فعالیت می‌کند. که وظیفه اصلی ایشان مبارزه با گروه‌های مارکسیستی اعم از گروه‌های خرده‌ریز مثل پیکار ، فدائیان خلق اقلیت ، توده، سهند و امثالهم بود . وی حدود ۲ سال این مسئولیت را بر عهده‌ داشت و در ضربه‌ نهایی به گروه پیکار که در واقع خط سه جریان چپ هست، نقش‌آفرینی کرد . در  سال ۶۲ ایشان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب  و بعد از یکسال و نیم به تهران فراخوانده می‌شود.

شهید کاظمی بعد از تاسیس وزارت اطلاعات، مسئول واحد اطلاعات سپاه شد که نهایتا در شهریور سال ۶۴ در بازدید عملیاتی از منطقه هور به شهادت رسید. کتاب وقت محدود در چهار فصل تدوین شد. فصل اول درباره ورود ایشان به واحد اطلاعات سپاه است. در فصل دوم به چگونگی ضربه به گروه پیکار پرداخته شده و در فصل سوم نیز  عملیات معروف امیرالمومنین که همان ضربه نهایی به حزب توده می‌باشد، به نگارش درآمده است. در نهایت در فصل چهارم به حضور در استان سیستان وبلوچستان ، فعالیت در واحد اطلاعات سپاه و شهادت ایشان پرداخته است. این کار حدود سال۹۶ به پایان رسید وبعد از یک بازبینی که در سال گذشته داشتیم  هم اکنون در حال چاپ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای اطلاعات و عملیات انجمن پیشکسوتان سپاس دیدار در وقت اضافه نمایشنامه رادیویی واحد اطلاعات سپاه وقت محدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب