Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، اسامی ۷ فیلم‌ حاضر در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» که قرار است از سوی موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت چین در ایران برگزار شود، اعلام شد.

بدین ترتیب فیلم‌های آواز ققنوس اثر وو تیان مینگ، آدم کش به کارگردانی هو شایئو-شین، من کسی هستم ساخته یی تونگ شینگ، بازگشت به خانه و سایه اثر ژانگ ییمو، پرواز با درنا به کارگردانی لی رویجون و آنیما به کارگردانی چاو جینلینگ در این هفته نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط سیاسی بین ایران و چین و با نمایش ۷ اثر از سینمای چین از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار ‌شود.

در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» خانه هنرمندان هر روز در سانس ۱۷ تا ۱۹ میزبان علاقمندان خواهد بود همچنین اکران آنلاین فیلم‌ها در این رویداد برعهده پلتفرم هاشور است که در ایام برگزاری هر شب در ۲ سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰ تا ۲۲ آثار نمایش داده خواهد شد. اولین دوره «نگاهی بر سینمای چین» در سه روز از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ۹۷ به صورت همزمان در چند شهر ایران برگزار شد.

کد خبر 631710 برچسب‌ها چین سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: چین سینمای ایران نگاهی بر سینمای چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • برنامه‌ اجراهای تازه تماشاخانه‌ ایران‌شهر اعلام شد
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد