Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:20:04 GMT

نمایشگاهی از هنرمندان گمنام و سرشناس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۱۳۳

نمایشگاهی از هنرمندان گمنام و سرشناس

نمایشگاه گروهی «جشن نگاره» در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه عصر جمعه، ۲۳ مهر ماه، ساعت ۱۷ افتتاح می شود.

در این نمایشگاه ۲۵ استاد مهمان پیشکسوت از خاندان پتگر و همچنین استادان شناخته شده حضور دارند و در کنار آن، ۵۶ هنرمند در رشته‌های هنری مختلف نقاشی، نگارگری، مینیاتور، نقاشی خط، خوشنویسی، خط تذهیب، منبت، معرق، مشبک فلز و کاشی‌کاری شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سبک و سوژه آثار، آزاد بوده و این خود اسبابِ همکاری هنرمندان شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی را در کنار هم فراهم آورده است.

هدف از برگزاری این جشن نگاره نیز در کنار هم قرار گرفتن استادان پیشکسوت و هنرمندانی است که با خلق آثارشان گمنام مانده‌اند.

نمایشگاه گروهی «جشن نگاره» از ۲۳ مهر تا ۷ آبان در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست و علاقه‌مندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸  و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ویژه‌برنامه «ساغر شکسته» یادمان هنرمند فقید شایان یزدی‌زاده نوازنده و مدرس تمبک، دف و سازهای کوبه‌ای ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جسخنرانی مهران امیراصلانی نوازنده و مدرس موسیقی، نمایش مستندی از زندگی شایان یزدی‌زاده و نمایش کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی از بخش‌های این برنامه است.

گروه‌نوازی تمبک، گروه «زمان» به سرپرستی محمود جعفری، هم نوازی و ساز و آواز مظفر شفیعی (آواز)، سعید آذرنوش (تار)، امین پرویززاده (کمانچه)، هم نوازی و ساز و آواز پوریا اخواص (کمانچه و آواز)، نازنین پدر ثانی (تمبک)، امیر طاهری (سه‌تار)، تک نوازی تار توسط پانیذ مجاهدنیا، همنوازی و ساز و آواز یمین غفاری (تار)، سعید فهیمی (نی)، مهران امیراصلانی (تمبک)، حسین علیشاپور (آواز) اجراهای موسیقایی این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.

شایان یزدی‌زاده (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۶ و درگذشته در یکم فروردین ۱۴۰۳) نوازندگی را از ۱۰ سالگی با ساز تمبک آغاز کرد و زیر نظر استادانی همچون مهران امیراصلانی، کامبیز گنجه‌ای، پژمان حدادی و ارژنگ کامکار به فراگیری این ساز پرداخت و از سال ۱۳۸۵ ساز تار را نزد عرفان گنجه‌ای و آیدین علیانسب فرا گرفت.

این هنرمند فقید با گروه‌های مختلفی از جمله آوای رود، بیان(شورانگیز)، باشا و ایل به عنوان نوازنده تمبک همکاری داشته و کنسرت‌های متعددی با علیرضا قربانی، سالار عقیلی، سینا سرلک و علی رستمیان اجرا کرده است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6090251 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو