Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@16:44:33 GMT

ارتباط صنعت و دانشگاه، عامل توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۲۱۶

ارتباط صنعت و دانشگاه، عامل توسعه است

ایران اکونومیست - رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور سیرجان صبح امروز با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، از کارخانه ها و پروژه های در دست احداث این شرکت بازدید و با مدیرعامل و معاونان شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر؛رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بر تحقیق و توسعه در حوزه صنعت تاکید کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت می‌تواند عامل توسعه باشد و این ارتباط از سوی دانشگاه پیام‌نور باید زودتر از این شکل می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز با بازدید از کارخانه ها و پروژه های شرکت توسعه آهن و فولاد؛ ارتباط با حوزه صنعت را شروع کردیم و این شروع را به فال نیک می‌گیریم تا با توسعه آن، گامی در جهت علمی ساختن فعالیت‌های صنعتی و صنعتی ساختن فعالیت های علمی برداشته باشیم.
محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سیرجان نیز از برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: این ارتباط می تواند همچنین به رفع نیازهای صنعتی حوزه دانشگاه و تولید قطعات مورد نیاز صنعتی هم کمک کرده و مثمر ثمر واقع شود. امیدواریم بتوانیم دامنه ارتباط صنعت و دانشگاه را در آینده گسترده تر نماییم.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب