Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع از وجود تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه و انتقال تعداد زیادی تانک به این منطقه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع از وجود تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند و اعلام کردند که این رژیم تعداد زیادی تانک به این منطقه منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه با مشارکت در مراسمی تحت عنوان "جولان برای پیشبرد اقتصاد و توسعه منطقه" گفت: هدف دولت اسرائیل دو برابر کردن ساکنین بلندی‌های جولان و ساخت دو شهرک جدید است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: موضع ما نسبت به بلندی‌های جولان ربطی به اوضاع سوریه ندارد. حتی اگر کار به آنجا بکشد که جهان دیدش را نسبت به سوریه یا اسد تغییر دهد، این هم باز ربطی به بلندی‌های جولان ندارد. بلندی‌های جولان متعلق به اسرائیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي جولان بلندی های جولان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع فلسطینی از شهادت شماری دیگر از فلسطینی‌ها در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون ۱۵ نفر بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه شهید شده اند که ۵ نفر از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند.

منابع فلسطینی از بمباران منزلی در غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه الدعوه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکزغزه را گلوله باران کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز منطقه المغراقه را در مرکز غزه بمباران کردند. شرق منطقه الزیتون در غزه نیز بمباران شد.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در النصیرات در مرکز غزه بمباران کردند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام با خمپاره مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در نتساریم را هدف قرار دادند.

کد خبر 6094597

دیگر خبرها

  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد