Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات دانشگاه کوثر و فرهنگیان بجنورد که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی متولی استان، موظف به همکاری جهت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای دانشگاه کوثر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: رفع مشکلات ساختمان تازه احداث شده دانشگاه کوثر و ضرورت تسریع در استقرار دانشگاه باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید حل مشکلات دانشگاه کوثر به عنوان دومین دانشگاه تک جنسیتی کشور تسریع یابد، افزود: پس از استقرار دانشگاه کوثر، فضای قبلی این دانشگاه در اختیار واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان استان قرار خواهد گرفت تا مشکل کمبود فضای این واحد نیز حل شود.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد تا شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب، مخابرات و راه و شهرسازی در زمان تعیین شده اقدامات لازم برای فراهم کردن زیر ساخت‌های دانشگاه کوثر انجام دهند.

کد خبر 5326005

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی علی بیگ زاده دانشگاه کوثر بجنورد ایجاد زیرساختها بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا ایلام سیدابراهیم رئیسی دانشگاه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)