Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اعلام افزایش سرعت عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از زلزله اندیکا، ۱۳۰ نجاتگر داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت زمینی و هوایی در روند امدادرسانی در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا همکاری می کنند. 
وی افزود: ۲۶ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف شهرستان اندیکا در حال خدمت هستند و عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در مجموع وضعیت ۲ هزار و ۸۲۹ خانوار در اندیکا مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: علاوه بر اندیکا، ۱۵ باب خانه روستایی نیز در بخش سوسن شهرستان ایذه تخریب شده که کار امدادرسانی به اهالی این مناطق ادامه دارد.

دکتر خدادادی افزود:واکسیناسیون کرونا در مناطق سخت عبور اندیکا با وجود زمین لرزهف با همکاری ماموران بهداشت همچنان در حال انجام است و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری دامی نیز، غربالگری دام ها نیز توسط تیم دامپزشکی در این مناطق در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با شکل گیری قرارگاه امدادرسانی متشکل از جمعیت هلال احمر، سپاه حضرت ولیعصر(عج)، ستاد احسان، بنیاد برکت و دیگر مجموعه های مردم نهاد هماهنگی بین بخشی با هدف پرهیز از فعالیت موازی، مشارکت خیران و تسریع در توزیع اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان صورت پذیرفته است.

از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ مهر جاری پنج زمین لرزه در شهرستان اندیکا رخ داده که بزرگترین آنها ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود.

طبق اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ۵۰ مدرسه در شهرستان اندیکا دچار آسیب شدند.

برچسب‌ها خوزستان اندیکا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اندیکا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خوزستان اندیکا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در بارندگی اخیر طی ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات به ۲۱۵۲ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از سیزدهم اردیبهشت تا پانزدهم اردیبهشت در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی افزود: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا و در جریان آن به ۲۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات که با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 750767

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان