Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوسح ۱) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف شد. نماد مذکور همزمان با نماد اصلی بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 نمادهای بانکی عقب ماندگی خود را جبران می‌کنند؟

نماد معاملاتی شرکت رادیاتور ایران (ختور ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت گسترش‌صنایع‌وخدمات‌کشاورزی (تکشا ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ کنند.

نماد معاملاتی شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوس ۱) صنایع‌جوشکاب‌یزد (بکاب ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی شد.

نماد معاملاتی شرکت فرآورده‌های تزریقی ایران (دفرا ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است. همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ کنند.

نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان فارس و خوزستان (سفارس) با توجه به برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره و عمومی فوق العاده مبنی بر تغییرات اساسنامه و گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند. همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ کنند.

نماد معاملاتی شرکت کارخانجات پارس الکتریک (لپارس) با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) و انتشار اطلاعیه شفاف سازی در سایت کدال با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

نماد معاملاتی شرکت‌های لیزینگ ایران (ولیز)، سرمایه گذاری بهمن (وبهمن)، گروه بهمن (خبهمن) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد (بکاب)، تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب'، حق تقدم شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوسح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس تهران توقف نماد معاملاتی توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه تامین سرمایه لوتوس پارسیان نماد معاملاتی شرکت نوسان قیمت دامنه نوسان نماد مذکور قیمت سهام متوقف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه متاسفانه حدود ۸۰ درصد نماد‌ها سرخ پوش شدند. کاهش ارزش معاملات سهام و حق تقدم به زیر ۳ همت و بی رمقی و کم تحرکی در تابلوی معاملات مشهود است. 

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید:سهامداران بازار این بار اسیر بی تصمیمی دولت و مجلس در مورد نرخ نیما و مالیات شرکت‌های تولیدی هستند ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها ۳۰۸ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

او افزود: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۶۰ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۵۲ نماد بوده است"فولاد" با ۱۸۷۵ واحد، "فملی" با ۶۷۷ واحد و "شپنا" با ۶۴۴ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند در نهایت شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی به ارتفاع ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳