Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی ، استاندارهمدان در دیدار با مدیرکل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نخبگان این کانون افرود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مرکزی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد است که با بهره‌مندی از امکانات، رشد و نمو یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کودکان و نوجوانان استان امید و آینده‌ساز ایران فردا هستند گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایگاه و جایگاهی دیرینه برای کودکان و نوجوانان است.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد که کودکان و نوجوانان با استعداد و توانمندی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد، بتوانند به نحو مطلوبی آینده این کشور را در دست بگیرند.

شاهرخی ادامه داد: هر یک از کودکان و نوجوانان که در آینده نقشی را برعهده خواهند گرفت باید اثرگذار و برای جامعه و همنوع خود مفید باشند.

او با تاکید بر اینکه آرزو‌ها و دغدغه‌های کودکان و نوجوانان، نشأت گرفته از دین مبین اسلام است ابراز امیدواری کرد جهان به سمتی برود که از نگاه کودکان و نوجوانان بهره ببرند.

استاندار همدان یادآور شد: برخی از نظام‌های جعلی و ظالم دنیا مانند رژیم کودک‌کشِ اسرائیل با هیچ رفتار بی‌رحمانه‌ای قانع نمی‌شوند.

هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" آغاز و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

همزمان با هفته ملی کودک ۵۰۰ برنامه مختلف شاد و مفرح در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری استان به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان استان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان